Термінал "ПриватБанку" не зарахував на картку майже 10 тис., але гроші забрав: Що сталося і як діяти в такому разі

Клієнт державного ПриватБанку поскаржився на проблеми зі внесенням готівки на рахунок через термінал установи. За словами українця, він вніс 26 800, проте той зарахував на 9000 грн менше – лише 17 800 грн. У банку на ситуацію відреагували – пообіцявши розібратися. Скарга розміщена на порталі "Мінфін". За нею, всі заявки клієнта на повернення коштів були відхилені, передають Патріоти України.

"Проблема виникла при погашенні заборгованості за кредитною карткою. ...Я вніс у термінал самообслуговування гроші в сумі 26 800 грн. При внесенні грошей на екрані після суми 17 800 перестали змінюватися цифри, але оскільки за мною створилася черга, я продовжив подавати гривні до приймача поки не вніс всю заготовлену суму боргу. Після натискання на зелену кнопку прилад написав, що я вніс 17 800 грн", – розповів клієнт державного ПриватБанку.

Після цього, за словами українця, він "терміново звернувся на гарячу лінію банку", проте там йому запропонували "чекати 5 діб". Через що, зазначив він, йому довелося вносити на рахунок додаткові 9000 грн – "оскільки це був останній кредитний день"."Всі мої заявки на повернення коштів було відхилено", – резюмував клієнт.

Інкасатор клав гроші у кишеню

Водночас, стверджує він, за кілька днів після того, що сталося, було проведено інкасацію цього терміналу. За словами клієнта ПриватБанку:

  • Операція проводилася дуже швидко – "однією людиною за 2 хвилини".
  • Гроші з терміналу інкасатор складав у кишеню.

Що сказали у ПриватБанку

Зі свого боку, в ПриватБанку вже відреагували на скаргу. Там:

  • запевнили, що розуміються на ситуації;
  • вибачилися.

"Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності", – йдеться у відповіді на скаргу.

Варто знати! В яких випадках споживач має право вимагати перерахунку вартості наданих комунальних послуг

п’ятниця, 27 червень 2025, 18:22

Експерти вважають, що українська система нарахування комунальних послуг неефективна й спрямована виключно на збільшення платежів для споживачів, передають Патріоти України. Але є низка факторів, які можуть давати право споживачеві вимагати перерахунку ...

Незручна правда: Експерти назвали небезпечну причину низьких цін китайських електрокарів

п’ятниця, 27 червень 2025, 17:59

Китайські електрокари приваблюють покупців насамперед дешевизною. Фактично, це єдина очевидна перевага. А недоліків набагато більше. Експерти назвали найбільший з них, який виявився небезпечною причиною низьких цін, передають Патріоти України. Подробиц...