Японці заявляють, що працюють над новим типом батареї, яка дозволить знизити собівартість електромобілів вдвічі, повідомляють Патріоти України з посиланням на видання Green Car Reports.
Автор «батарейної» революції – Toyota. Виробник обіцяє вкласти $13,5 млрд до 2030 року на розробку нових акумуляторів.
Перспективні батареї вже знаходяться в розробці і незабаром ними можуть комплектуватися електричні кросовери Toyota bZ4X, чий дебют відбудеться у 2022 році. При цьому головним завданням стане зниження на 30% енергії, що витрачається на кілометр шляху. У теорії це дозволить робити батареї з меншою ємністю, тим самим знижуючи вартість всієї машини на ті ж 30%.
Але і це не межа. Глобальним завданням Toyota стало зменшення прайса на електромобілі рівно вдвічі. Решта 20% економії планується досягти шляхом зміни конструкції та матеріалів акумуляторів.
А найцікавіше те, що це дозволить зупинити загальну деградацію батарей. За підрахунками японців, за 10 років використання таких моделей запас ходу зменшиться лише на 10%.
Наразі у Toyota немає жодного батарейного електромобіля. Щоправда, компанія має модель на водні. Перший екземпляр «воднемобіля» навіть вже зареєстрували в Україні.Один з найбільших російських НПЗ Киришинефтеоргсинтез (Кінеф) Сургутнафтогазу призупинив приблизно на місяць переробку нафти на первинній установці АТ-6 через пожежу після атаки безпілотного літального апарату (БПЛА). Про це повідомляє Reuters з посила...
Україна може пройти опалювальний сезон без обмежень споживання електроенергії за умови відсутності системних атак на енергосистему. Про це у пресслужбі компанії повідомили "Укрінформу", передають Патріоти України. "В цілому енергосистема планово готуєт...