Торгова війна: Google евокуює з Китаю своє виробництво

Вloomberg: Google виводить з Китаю більшу частину виробництва Hardware-обладнання, зазначають Патріоти України. Зокрема йдеться про виробництво термостатів Nest і устаткування для серверів з метою уникнути каральних мит США і взаємодії зі все більш ворожим урядом в Пекіні, повідомляють джерела, знайомі з цим питанням.

Google вже переніс більшу частину виробництва призначених для США материнських плат на Тайвань, щоб уникнути 25% -них мит, повідомили джерела, які просили не називати їхні імена при обговоренні внутрішніх питань. У той час як офіційні особи США вказали на те, що вироблені в Китаї материнські плати являють собою загрозу безпеці, Google не говорив про це під час переговорів зі своїми постачальниками. За словами джерел, введення мит також спровокувало переклад американського виробництва пристроїв Nest в Тайвань і Малайзію.
Міграція відбувається в зв'язку з тим, що компанії, як іноземні, так і вітчизняні, прагнуть згорнути своє виробництво в Китаї на тлі зусиль президента США Дональда Трампа за перекроєні карти світової торгівлі і виробництва. Пекін демонструє все більші ознаки політики придушення щодо американських корпорацій, від Ford Motor. до FedEx, на найбільшому в світі споживчому ринку і виробничій базі.
У той час як виробництво продукції апаратного забезпечення Google в Китаї знижується, аналогічні потужності Apple залишаються незмінними, але зміни можуть провіщати ширшу тенденцію, що підсилюється в міру загострення напруженості між Пекіном і Вашингтоном. Американський пошуковий гігант отримує певний прибуток від реклами в цій країні і досліджував шляхи юридичних відносин зі споживачами та корпораціями в світовій економіці номер два - від обміну інструментами штучного інтелекту до цензурування пошукової служби. Газета Financial Times повідомляє, що Google також лобіює видачу Вашингтоном дозволу на продовження поставок Android компанії Huawei
Google розширює свою присутність в інших місцях: в березні компанія оголосила про створення нового кампусу в Тайбеї і розширенні штату на острові, хоча неясно, чи пов'язано це з диверсифікацією виробництва. Google відмовився коментувати виробничі коригування.
Серед того апаратного обладнання Google, яке піддалося більше високому оподаткуванню, серверні материнські плати є найважливішими для роботи технічного гіганта. Компанія будує свої власні центри обробки даних в США та інших країнах. Ці обчислювальні центри допомагають впроваджувати інструменти пошуку та підвищення продуктивності на платформі хмарних сервісів і забезпечують роботу найбільшої в світі мобільної платформи, а також різних сервісів, від картографії до пошуку.
Серед великих технологічних компаній США, які керують так званими гіпермасштабнимі або гігантськими дата-центрами, Google більше, ніж інші, включаючи Facebook, Microsoft і Amazon.com, націлився на перенесення виробництва серверних материнських плат з Китаю. Це пов'язано з тим, що компанія часто купує тільки компоненти, а її конкуренти, як правило, купують у постачальників укомплектовані серверні стійки.
Материнські плати класифікуються як складальні друкарські плати, які обкладаються 25% митом при безпосередньому імпортуванні в США, в той час як цілісних серверних стійок нові правила ще не торкнулися. Багато працюють в США сервери зібрані в Мексиці, а також є компанії, які збирають їх на місцевому рівні в самій Америці.

"Оч. умелые ручки скреп": У РФ стадіон ЧС-2018 за 19 млрд змило дощем (відео)

неділя, 16 червень 2019, 21:47

Тоді комунальники клятвено заявляли, що все полагодили, і нова стихія зливовій каналізації не страшна, але... Російський стадіон "Волгоград Арена", побудований спеціально до чемпіонату світу з футболу-2018, знову не пережив сильну зливу, передають Патр...

Хіти тижня. Кінець ери двигунів внутрішнього згоряння: ​Світовий автопром впродовж року подвоїв інвестиції в електротранспорт

неділя, 16 червень 2019, 21:30

Світовий автопром за рік подвоїв інвестиції в випуск електромобілів. Ще чотири роки тому у розробку та випуск електромобілів світові лідери разом взятs вклали за рік 1 000 000 000 євро. На найближчий рік лише на випуск електротранспорту, не враховуючи ...