
Девальвація гривні завадила потенційному здешевленню пального в Україні. Якби не вона, ціни знизилися б. Про це розповів Андрій Пивоварський, керівний директор WOG Holding BV в інтерв'ю для авторського проєкту шеф-редактора "Обозревателя" Ореста Сохара "Орестократія", передають Патріоти України.
Фахівець пояснює, що з урахуванням того, як падав упродовж останніх 2 місяців Platts, якби не було девальвації, то ціна пального б падала. Platts – індекс цін на нафту й нафтопродукти, який використовується на європейському ринку.
Пивоварський розповідає, що протягом останніх 2 тижнів Platts добре падає. "Якщо подивитися, що було із самими цінами, то за останні два тижні побачиш тенденцію до падіння цін на дизель. Ціни падали досить швидко в мережах", – говорить він. За словами фахівця, якби не девальвація гривні, то в наступні кілька тижнів пальне могло б подешевшати аж на 2-3 грн.
"Девальвація просто повністю з'їла це потенційне падіння цін. Я не очікую найближчим часом зростання цін. Може, трошки – 0,5-1 грн – на бензин, а може й ні. Platts сповільнив падіння, але він усе одно зберігає тренд на падіння, нам це допомагає. Девальвація гривні з'їла певну надмаржу, яка потенційно могла бути в ритейлерів, а також з'їла частину нормальної маржі. Маємо надію та очікування, що Platts продовжить падати, і нормальний рівень маржі у ритейлу залишиться", – сказав Пивоварський.
Українці, які тимчасово перебувають за кордоном, повинні до кінця року пройти фізичну ідентифікацію, інакше пенсійні або страхові виплати можуть бути призупинені. Про це повідомило Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, переда...
Поки з десяток стартапів по всьому світові граються з одиничними виробами або дрібними серіями, в КНР вирішили захопити і цей перспективний ринок, розраховуючи, що запит на літаючі авто дозрів до масового продажу як більш економний конкурент малої авіації