"Ціни б падали": Експерт розповів, чому девальвація гривні "з'їла" здешевлення пального

Девальвація гривні завадила потенційному здешевленню пального в Україні. Якби не вона, ціни знизилися б. Про це розповів Андрій Пивоварський, керівний директор WOG Holding BV в інтерв'ю для авторського проєкту шеф-редактора "Обозревателя" Ореста Сохара "Орестократія", передають Патріоти України.

Фахівець пояснює, що з урахуванням того, як падав упродовж останніх 2 місяців Platts, якби не було девальвації, то ціна пального б падала. Platts – індекс цін на нафту й нафтопродукти, який використовується на європейському ринку.

Пивоварський розповідає, що протягом останніх 2 тижнів Platts добре падає. "Якщо подивитися, що було із самими цінами, то за останні два тижні побачиш тенденцію до падіння цін на дизель. Ціни падали досить швидко в мережах", – говорить він. За словами фахівця, якби не девальвація гривні, то в наступні кілька тижнів пальне могло б подешевшати аж на 2-3 грн.

"Девальвація просто повністю з'їла це потенційне падіння цін. Я не очікую найближчим часом зростання цін. Може, трошки – 0,5-1 грн – на бензин, а може й ні. Platts сповільнив падіння, але він усе одно зберігає тренд на падіння, нам це допомагає. Девальвація гривні з'їла певну надмаржу, яка потенційно могла бути в ритейлерів, а також з'їла частину нормальної маржі. Маємо надію та очікування, що Platts продовжить падати, і нормальний рівень маржі у ритейлу залишиться", – сказав Пивоварський.

Не прогавте! Хто має пройти обов’язкову перевірку до 31 грудня, щоб не втратити виплати

вівторок, 4 листопад 2025, 6:05

Українці, які тимчасово перебувають за кордоном, повинні до кінця року пройти фізичну ідентифікацію, інакше пенсійні або страхові виплати можуть бути призупинені. Про це повідомило Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, переда...

Нова ніша транспортного ринку обіцяє великі дивіденди тому, хто вчасно стане лідером: Китай запустив перше масове виробництво модульного літаючого авто

вівторок, 4 листопад 2025, 5:51

Поки з десяток стартапів по всьому світові граються з одиничними виробами або дрібними серіями, в КНР вирішили захопити і цей перспективний ринок, розраховуючи, що запит на літаючі авто дозрів до масового продажу як більш економний конкурент малої авіації