В Росії спостерігаються проблеми з асортиментом засобів гігієни та побутової хімії на тлі рішення відомих іноземних брендів вийти з ринку РФ. Відповідний вибір продукції для росіян скоротився на 16,2%. Тепер замість продукції Johnson&Johnson, Schwarzkopf, Syoss, Fa, Persil, та інших відомих марок, росіянам пропонують товари місцевих рітейлерів. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти України.
Повідомляється, що російські виробники вже почали кампанію з просування свого продукту, заповнивши полиці магазинів власними торговими марками (СМТ). Наприклад, у мережі "Магніт" частка російських СМТ за підсумками 2022 року зросла на 27%, а в непродовольчому сегменті - на 35%.
Аналогічна динаміка спостерігається і в російській мережі гіпермаркетів "Лента". Там точні цифри не назвали, проте запевнили, що продажі такої продукції випереджають динаміку відомих брендів.
Як зазначила глава ритейл-департаменту CORE.XP Марина Малахатько, у росіян виникли проблеми з фарбуванням волосся через дефіцит барвників, адже такі бренди як Wella, Londa й Estel - їм більше не доступні.
При цьому так званий "паралельний імпорт" в розширенні асортименту не допомагає. "Паралельний імпорт лише частково вирішує завдання підтримки асортименту і не може бути панацеєю", - заявив виданню керівник одного з відділень магістратури "вищої школи економіки" Олександр Лебедєв. За його словами, надалі асортимент товарів для громадян РФ зменшиться ще більше.
Після закінчення опалювального сезону (30 квітня) тариф на електроенергію в Україні залишиться на колишньому рівні. Таким чином після цього терміну українці продовжать платити за світло 4,32 грн за 1 кВт*год. Про це повідомив прем'єр-міністр Денис Шмиг...
Національний банк України запровадив нові підходи до визначення переліку валют, до яких офіційний курс гривні встановлюється щоденно, а також скасував перелік валют для щомісячного встановлення офіційного курсу.. Про це йдеться у повідомленні НБУ, пере...