В Росії спостерігаються проблеми з асортиментом засобів гігієни та побутової хімії на тлі рішення відомих іноземних брендів вийти з ринку РФ. Відповідний вибір продукції для росіян скоротився на 16,2%. Тепер замість продукції Johnson&Johnson, Schwarzkopf, Syoss, Fa, Persil, та інших відомих марок, росіянам пропонують товари місцевих рітейлерів. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти України.
Повідомляється, що російські виробники вже почали кампанію з просування свого продукту, заповнивши полиці магазинів власними торговими марками (СМТ). Наприклад, у мережі "Магніт" частка російських СМТ за підсумками 2022 року зросла на 27%, а в непродовольчому сегменті - на 35%.
Аналогічна динаміка спостерігається і в російській мережі гіпермаркетів "Лента". Там точні цифри не назвали, проте запевнили, що продажі такої продукції випереджають динаміку відомих брендів.
Як зазначила глава ритейл-департаменту CORE.XP Марина Малахатько, у росіян виникли проблеми з фарбуванням волосся через дефіцит барвників, адже такі бренди як Wella, Londa й Estel - їм більше не доступні.
При цьому так званий "паралельний імпорт" в розширенні асортименту не допомагає. "Паралельний імпорт лише частково вирішує завдання підтримки асортименту і не може бути панацеєю", - заявив виданню керівник одного з відділень магістратури "вищої школи економіки" Олександр Лебедєв. За його словами, надалі асортимент товарів для громадян РФ зменшиться ще більше.
Попри відміну з 1 червня «економічного безвізу» для українського експорту до ЄС, національна валюта стосовно долара залишилася стабільною. Така ж ситуація, на думку банкірів, триватиме і як мінімум до середини першого літнього місяця. Про це «ФАКТАМ» п...
В Україні можуть змінити правила перерахунку пенсій для окремих категорій громадян. У разі ухвалення нового законопроєкту, військові пенсіонери та державні службовці втратять частину надбавок, на які вони мали право раніше. Про це пише видання На пенсі...