В Росії спостерігаються проблеми з асортиментом засобів гігієни та побутової хімії на тлі рішення відомих іноземних брендів вийти з ринку РФ. Відповідний вибір продукції для росіян скоротився на 16,2%. Тепер замість продукції Johnson&Johnson, Schwarzkopf, Syoss, Fa, Persil, та інших відомих марок, росіянам пропонують товари місцевих рітейлерів. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти України.
Повідомляється, що російські виробники вже почали кампанію з просування свого продукту, заповнивши полиці магазинів власними торговими марками (СМТ). Наприклад, у мережі "Магніт" частка російських СМТ за підсумками 2022 року зросла на 27%, а в непродовольчому сегменті - на 35%.
Аналогічна динаміка спостерігається і в російській мережі гіпермаркетів "Лента". Там точні цифри не назвали, проте запевнили, що продажі такої продукції випереджають динаміку відомих брендів.
Як зазначила глава ритейл-департаменту CORE.XP Марина Малахатько, у росіян виникли проблеми з фарбуванням волосся через дефіцит барвників, адже такі бренди як Wella, Londa й Estel - їм більше не доступні.
При цьому так званий "паралельний імпорт" в розширенні асортименту не допомагає. "Паралельний імпорт лише частково вирішує завдання підтримки асортименту і не може бути панацеєю", - заявив виданню керівник одного з відділень магістратури "вищої школи економіки" Олександр Лебедєв. За його словами, надалі асортимент товарів для громадян РФ зменшиться ще більше.
Деякі українські пенсіонери можуть опинитися під загрозою втрати пенсійних виплат. Причиною цього може стати блокування банківської картки, що передбачено нормами чинного законодавства, передають Патріоти України. Зокрема у статті 49 Закону України «Пр...
В Україні розробляють нову стратегію міграційної політики до 2035 року, яка передбачає створення умов для гідної праці, зменшення еміграції, добровільне повернення біженців і внутрішньо переміщених осіб, а також залучення іноземних трудових мігрантів. ...