
ПриватБанк у неділю вночі, 14 квітня, тимчасово відключав сервіс Приват24 для клієнтів. При чому про це стало відомо тільки при завантаженні сторінки. Про відключення в ПриватБанку не заявлялося, повідомляють Патріоти України.
Відомо, що зроблено це було для того, щоб фахівці ПриватБанку могли провести роботи "по підключенню додаткових потужностей". Причиною проведення робіт стала необхідність стабільної роботи в період високого навантаження на сервіс.

Подібне попередження спливало, як в мобільних додатках, так і на стаціонарних комп'ютерах. При цьому в розділі "Новини ПриватБанку" ніяких повідомлень на цей рахунок не було. Подібний збій став абсолютним сюрпризом для користувачів сервісу Приват24.
Користувачі мережі неоднозначно відреагували на подібний інцидент. Багато хто незадоволений тим, що в банку не попередили про регламентні роботи.
2025 рік став переломним для системи працевлаштування іноземців у Польщі. Країна запровадила наймасштабніші за останні десять років зміни, які одночасно прискорили цифровізацію та посилили захист трудових мігрантів. Водночас бізнес отримав більше бюрок...
Через нові атаки РФ на енергооб’єкти скорочення тривалості відключень світла в Україні довелося відкласти. Замість цього в об’єднаній енергосистемі запроваджують збільшені графіки погодинних відключень для стабілізації ситуації. Про це заявив тимчасово...