
ПриватБанк у неділю вночі, 14 квітня, тимчасово відключав сервіс Приват24 для клієнтів. При чому про це стало відомо тільки при завантаженні сторінки. Про відключення в ПриватБанку не заявлялося, повідомляють Патріоти України.
Відомо, що зроблено це було для того, щоб фахівці ПриватБанку могли провести роботи "по підключенню додаткових потужностей". Причиною проведення робіт стала необхідність стабільної роботи в період високого навантаження на сервіс.

Подібне попередження спливало, як в мобільних додатках, так і на стаціонарних комп'ютерах. При цьому в розділі "Новини ПриватБанку" ніяких повідомлень на цей рахунок не було. Подібний збій став абсолютним сюрпризом для користувачів сервісу Приват24.
Користувачі мережі неоднозначно відреагували на подібний інцидент. Багато хто незадоволений тим, що в банку не попередили про регламентні роботи.
В Україні триває програма "Зимова підтримка". Багато громадян увже отримали свою допомогу - 1 000 грн або 6 500 грн, але виплати ще тривають. Однак варто пам’ятати, що витратити кошти можна у встановлені терміни, передають Патріоти України. До якого чи...
Багато українців помічають, що під час планових відключень світла показники лічильника майже не змінюються, а платіжки приходять звичні. У компанії ДТЕК пояснили причину такого явища, передають Патріоти України. Справа в тому, що після повернення елект...