Світова автомобільна промисловість стикається з кризою поставок у виробництві електродвигунів через обмеження Китаєм експорту рідкоземельних елементів, необхідних для постійних магнітів, що використовуються в електромобілях та інших технологіях. Про це повідомляє Укравтопром з посиланням на Automobilwoche, зазначають Патріоти України.
Китай, який контролює 90% світового виробництва постійних магнітів і майже весь ланцюжок переробки рідкоземельних елементів, зупинив експорт ключових матеріалів більше ніж на місяць на тлі зростання торгової напруженості зі США.
Експерти попереджають, що європейські та американські постачальники мають лише 4-6 тижнів запасів, а готових модулів вже не вистачає, що може призвести до зупинки виробництва у середині червня.
Зазначається, що цей дефіцит може серйозно завадити нарощуванню електромобільності в Європі та вважається навіть більш критичним, ніж криза чипів 2021-2022 років.
Нагадаємо, серед країн лідером з продажу нових авто залишається Китай, на ринок якого припадає 28,5% всіх світових продажів нових авто.
В Україні 19% айтівців були звільнені протягом останнього року, найчастіше це мідли та сеньйори, яких скорочували через фінансові труднощі, оптимізацію або завершення проєктів. Водночас компанії активно шукають досвідчених технічних фахівців у сферах р...
Світ вкотре переконується у небезпеці монополії КНР на ряд критичних для глобальної економіки позицій, зокрема щодо видобутку та обробки рідкоземельних металів, де Україна на щастя для себе та Заходу, має значний потенціал. Світова автомобільна промисл...