На верфі ÖSWAG у Лінці, Австрія, почали замінювати двигуни на суднах держкомпанії "Українське Дунайське пароплавство". У 2024 році планують модернізувати перші п’ять суден, повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко.
"В австрійському Лінці спільно з технічним керівником ÖSWAG Гаральдом Бьомом (Harald Bhöm) перевірили роботи з модернізації теплохода "Капітан Антипов". Австрійські партнери відзначили дуже якісну підготовку судна, проведену в Україні фахівцями УДП. Корпус теплоходу практично в ідеальному стані. Повністю відновлений гвинто-рульовий комплекс", – написав Москаленко у Facebook.
Українська команда, яка супроводжує проєкт, зараз демонтує старі двигуни та 45-тонну надбудову судна.
Інші великі дунайські суднохідні компанії провели модернізацію раніше, без урахування нових європейських стандартів для річкового транспорту. Тож в УДП з’явився шанс стати лідером, наголосив Москаленко.
"Судна УДП мають повністю відповідати новим стандартам. Це одна з умов міжнародних донорів, які планують долучитися до проєкту модернізації нашого флоту", – пояснив гендиректор української компанії.
Наступні чотири теплоходи Дунайського пароплавства, щоб зменшити витрати, планують доставити у Лінц одним караваном. Це відбудеться після того, як будуть завершені роботи на першому судні.
Українські медики, які закінчили інтернатуру в державних вишах, можуть отримати 200 тис. грн за умови працевлаштування у сільській місцевості чи на прифронтових територіях. Допомогу від держави виплачуватимуть, починаючи з 2025-го року і щонайменше до ...
Європейський Союз (ЄС) 2025 року продовжив статус тимчасового захисту для українських біженців до 4 березня 2027-го. Однак у рішенні Ради ЄС містилася рекомендація розглянути "стратегію виходу з тимчасового захисту" та розробити план повернення українц...