На верфі ÖSWAG у Лінці, Австрія, почали замінювати двигуни на суднах держкомпанії "Українське Дунайське пароплавство". У 2024 році планують модернізувати перші п’ять суден, повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко.
"В австрійському Лінці спільно з технічним керівником ÖSWAG Гаральдом Бьомом (Harald Bhöm) перевірили роботи з модернізації теплохода "Капітан Антипов". Австрійські партнери відзначили дуже якісну підготовку судна, проведену в Україні фахівцями УДП. Корпус теплоходу практично в ідеальному стані. Повністю відновлений гвинто-рульовий комплекс", – написав Москаленко у Facebook.
Українська команда, яка супроводжує проєкт, зараз демонтує старі двигуни та 45-тонну надбудову судна.
Інші великі дунайські суднохідні компанії провели модернізацію раніше, без урахування нових європейських стандартів для річкового транспорту. Тож в УДП з’явився шанс стати лідером, наголосив Москаленко.
"Судна УДП мають повністю відповідати новим стандартам. Це одна з умов міжнародних донорів, які планують долучитися до проєкту модернізації нашого флоту", – пояснив гендиректор української компанії.
Наступні чотири теплоходи Дунайського пароплавства, щоб зменшити витрати, планують доставити у Лінц одним караваном. Це відбудеться після того, як будуть завершені роботи на першому судні.
Українські пенсіонери, які виїхали з окупованої території або залишились на ній, мають подати заяву в ПФУ про те, що вони не отримують пенсію в РФ. Це можна зробити особисто в відділенні ПФУ, або ж на Порталі ПФУ до 31 грудня 2025-го. Про це йдеться в...
Якщо найбільш населена країна світу і одна з головних економічних потуг планети досягне успіху у цій царині, енергетичний ринок, перш за все нафтогазовий, відчує це на власних перспективах. Азіатські країни, такі як Індія, вважають за краще впроваджува...