Українець поскаржився на "ПриватБанк", який без пояснення причин розірвав із ним договір та заблокував карти. Як виявилось, клієнт банку нібито отримав повідомлення з проханням надати документи та підтвердити джерело походження коштів на рахунку. Повідомлення він не помітив, внаслідок чого залишився без доступу до рахунку, передають Патріоти України.
"Я відразу пішов у відділення та надав усі документи для підтвердження", – написав клієнт на спеціалізованому форумі Мінфін. В результаті йому заблокували всі рахунки та запропонували залишок коштів переказати на рахунок в іншому банку.
Клієнт стверджує, що банк не надсилав повідомлення із проханням надати документи. Мовляв, це була банківська помилка, а документи він міг надати одразу, але не знав про таку необхідність.
"У "Привату" якісь проблеми в системі і мені запит не прийшов. І банк вирішив розірвати зі мною всі відносини", – поскаржився вже колишній клієнт ПриватБанку. У "Приваті" пояснили, що вони керуються чинними законами.
Банк має проводити моніторинг всіх своїх клієнтів. І якщо операція є ризикованою, є підозри, що клієнт діє законно, карти можуть заблокувати, а рахунок – закрити. І, незважаючи на прохання клієнта, обслуговуватись у ПриватБанку він більше не зможе.
Українці почали більше скуповувати безготівкову іноземну валюту – насамперед долари і євро. За попередній тиждень (2-8 червня) кількість таких операцій зросла у два рази – з 10 млн до 20 млн доларів на день (в еквіваленті). Проте, як стверджують експер...
В Україні давно назріла пенсійна реформа, адже існуюча нині система пенсійних виплат не може задовольнити багатьох українців, так як не дотягує навіть до прожиткового мінімуму, передають Патріоти України. В той же час багатьох пенсіонерів «лякають» нам...