Українець поскаржився на "ПриватБанк", який без пояснення причин розірвав із ним договір та заблокував карти. Як виявилось, клієнт банку нібито отримав повідомлення з проханням надати документи та підтвердити джерело походження коштів на рахунку. Повідомлення він не помітив, внаслідок чого залишився без доступу до рахунку, передають Патріоти України.
"Я відразу пішов у відділення та надав усі документи для підтвердження", – написав клієнт на спеціалізованому форумі Мінфін. В результаті йому заблокували всі рахунки та запропонували залишок коштів переказати на рахунок в іншому банку.
Клієнт стверджує, що банк не надсилав повідомлення із проханням надати документи. Мовляв, це була банківська помилка, а документи він міг надати одразу, але не знав про таку необхідність.
"У "Привату" якісь проблеми в системі і мені запит не прийшов. І банк вирішив розірвати зі мною всі відносини", – поскаржився вже колишній клієнт ПриватБанку. У "Приваті" пояснили, що вони керуються чинними законами.
Банк має проводити моніторинг всіх своїх клієнтів. І якщо операція є ризикованою, є підозри, що клієнт діє законно, карти можуть заблокувати, а рахунок – закрити. І, незважаючи на прохання клієнта, обслуговуватись у ПриватБанку він більше не зможе.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...