П’ять років тому керівництво УДП віддало кран приватній одеській компанії. Договір на оренду сплинув торік. Ніхто не вірив, що за сьогоднішніх обставин плавкран такого розміру реально перенаправити до Ізмаїлу, і ніхто не брався це зробити.
Компанія сама знайшла варіант перегону крану, тож транспортування відбулося. Після ремонту суперкран стане до роботи на новому мультифункціональному терміналі УДП в Ізмаїлі.
«Плавкран просто дивом встигли перегнати на Дунай. Навіть не буду розповідати як. Це драматична історія. Сьогодні така спецоперація була б вже неможливою», — йдеться в повідомленні УДП.
Судно можна використовувати для робіт із модернізації заводського сліпу, або для зняття кришок барж без використання портальних кранів. Але основна його задача — перевалка зернових, що нині є найактуальнішим.
Кран повернувся до УДП з оренди в неробочому стані. Компанія замовила запчастини і провела великий обсяг робіт з відновлення: кранове господарство, електрообладнання, трубопроводи, насоси, силова установка, палуби.
Також пофарбували та пред’явили саннагляду питні танки, виконали профілактику головного та допоміжного двигунів, компресора, пускових балонів. Провели досить складний ремонт головного поворотного редуктора (зараз проводиться його монтаж).
Механізми головного та допоміжного двигунів наразі перевіряються в роботі.
Останній етап — випробування кранової частини, отримання документів Регістру судноплавства.
Великі відсоткові ставки в банках Росії змусили російських підприємців шукати гроші у сусідніх державах. "Сбербанк" запропонував російським компаніям брати кредити в Білорусі, де працює дочірній банк. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти Ук...
Представники Болгарії та Румунії вимагають захисту від імпорту дешевого меду з України. Від занизької закупівельної ціни на мед страждають і самі українські пасічники. За їхніми словами, відвантажувати продукт оптовикам восени-2024 доводиться від 55 гр...