Вітчизняний ринок вживаних автомобілів відрізняється від середньоєвропейського, особливо німецького. Українські автомобілісти заробляють набагато менше, але за нові автомобілі у всіх країнах просять приблизно одні й ті ж гроші. Це змушує українців продавати вживані авто набагато дорожче, ніж вони коштують насправді, щоб "відбити" вкладені в покупку кошти, передають передають Патріоти України.
Через те що німці не ремонтують старі авто, Renault Clio ранніх поколінь можна купити в Німеччині за 10 євро. Обслуговування автомобіля стає занадто дорогим. До того ж у Європі доводиться платити підвищений податок за старий транспортний засіб. У такій ситуації німцеві простіше й дешевше продати машину за безцінь.
В Україні знайти таку машину можна від 1500 євро – у 150 разів дорожче! Продавець вказує робочий стан і пробіг 330 000 км. Німецький же варіант мав 128 000 пройдених кілометрів.
Якщо потрібен пробіг менший – можна знайти машину з 261 000 км на одометрі, що все одно перевищує авто з Німеччини удвічі. Ціна до того ж підвищується до 1700 євро – у 170 разів більше порівняно з "оригіналом".
VW Golf є одним із найбільш популярних автомобілів серед українських покупців. Цю машину завжди в нас любили, але потік "євроблях" тільки зміцнив теплі почуття населення до німецької моделі. У Німеччині ціни на третє покоління гетчбека стартують від 20 євро. Пробіг – 250 000 км, але машина на ходу.
В Україні найдешевший варіант обійдеться в 300 євро – у 15 разів дорожче. Різниця в ціні не така драматична, але в такому разі автомобіль зламаний і годиться лише на запчастини. Пробіг становить 300 000 км, якщо це має якесь значення.
Робочі варіанти починаються з 1700 євро, що в 85 разів перевищує вартість аналога з Німеччини. Пробіг у такому разі – 274 000 км. Якщо в Україні наблизитися до 250-тисячного пробігу (як у "Фольксваген Гольф" за 20 євро), вийде 2000 євро. Це в 100 разів більше.
У Німеччині за Volvo V40 1999 року просять 30 євро. Це зовсім небагато за "Вольво", до того ж старі моделі цього бренду дуже надійні. Але в Україні такі автомобілі асоціюються з преміальними сегментом. Звідси і ціна – 4400 євро, що більш ніж у 140 разів перевищує німецький варіант.
Автомобіль, звісно, на ходу, з пробігом 315 000 км і виглядає дуже добре. Власник зазначає справний технічний стан і нові витратні матеріали, які нещодавно замінили.
У Німеччині старий Opel Astra G готові віддати за 40 євро. Автомобіль із пробігом 260 000 км вимагає незначного ремонту, але перебуває в робочому стані.
В Україні автомобілі цієї моделі конкретно в поколінні G дуже популярні, пропозицій на вторинному ринку багато. Але найдешевший автомобіль на ходу коштує майже 1800 євро – у 45 разів більше, ніж у Німеччині. І пробіг набагато вищий – 365 000 км.
Якщо орієнтуватися на пробіг 260 000 км, найдешевший автомобіль в Україні обійдеться в 2000 євро, що в 50 разів більше від німецького примірника. До того ж машина після ДТП, хоч і на ходу.
За цілий Opel Astra G з таким же пробігом просять щонайменше 3200 євро – у 80 разів дорожче порівняно з "оригіналом" із Німеччини.
Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...
Шведський економіст та дипломат Андерс Аслунд вважає, що Росія може вичерпати свої ліквідні фінансові резерви до осені 2025 року. Це потенційно може призвести до фінансової кризи, передають Патріоти України. Як пояснює видання MSN, Аслунд зазначає, що ...