
У Польщі з травня 2021-го українським заробітчанам (як і іншим працюючим в країні іноземцям), дозволять отримувати податковий ідентифікатор PESEL (аналог українського ідентифікаційного коду) без прописки. Це спростить процедуру сплату податків. Про це повідомляє видання inpoland.net.pl. Завдяки присвоєння іноземцям номери PESEL, можна буде сформувати і надати податкову декларацію в службі Twój e-PIT на сайті podatki.gov.pl, передають Патріоти України.
Завдяки введеним змінам платники податків зможуть розраховуватися з податковою інспекцією за спрощеною процедурою: вони зможуть використовувати PESEL для входу в послугу Twój e-PIT або подати податкову декларацію, використовуючи безкоштовну програму e-Deklaracje на сайті podatki.gov.pl. Для них це також означає можливість скористатися податковими пільгами і відрахуваннями, а також на відшкодування податку. У платників податків, ідентифікатором яких PESEL, і які використовували NIP (спрощений аналог PESEL) до дати набрання чинності положень, є 30 днів, щоб змінити NIP на PESEL.
Залежно від страхового стажу та розміру заробітної плати українці можуть отримувати великі пенсійні виплати. Їх розмір може бути в рази вищим за середню суму по країні й досягати, наприклад, 17 тисяч гривень, щоправда, за низки умов, передають Патріоти...
В Україні змінюється підхід до надання соціальної підтримки громадянам. Держава посилює контроль за обґрунтованістю та цільовим використанням бюджетних коштів, а для частини отримувачів це означає необхідність повторно підтвердити право на фінансову до...