
В Україні до 1 липня податкова розішле квитанції із повідомленнями про необхідність сплатити податки за свої квартири. Розмір податку залежить від площі житла, причому платити потрібно тільки за зайві квадрати, передають Патріоти України.
Як говориться в матеріалі OBOZREVATEL, "зайвою" вважається площа квартири від 60 квадратів (податок нараховують на кожен наступний метр) та будинок від 120 квадратів. Платити потрібно за минулий рік та сума податку становить до 1,5% мінімалки. На даний момент це 97,5 грн.
Після отримання платіжки (до 1 липня) є 60 днів для того, щоб без штрафу сплатити податок. Тобто до кінця літа українці, які мають нерухомість вказаної площі. Розглянемо кілька прикладів.
Якщо у вас є квартира площею 100 квадратних метрів, потрібно заплатити за 40 квадратів. Це 3900 грн. Якщо у вас є будинок і квартира, загальна площа повинна становити до 180 квадратів.
Платити податки за нерухомість не потрібно у таких випадках:
Зазначимо, надходження податку на нерухомість надходить до органів місцевої влади. При цьому потрібно сплачувати до податкової служби за місцем своєї реєстрації.
Частина українських пенсіонерів може отримувати до пенсії одразу кілька доплат. Але не всі виплати додаються одна до одної - іноді доведеться обрати лише одну, передають Патріоти України з посиланням на Пенсійний фонд України. У Пенсійному фонді наголо...
Танкер із, ймовірно, першою партією російського дизеля, експорт якого напередодні дозволив Дональд Трамп, наближається до східного узбережжя США. Про це повідомила аналітикиня Мішель Візе Бокманн з посиланням на дані аналітичної компанії Vortexa. За її...