
До 1 травня українці повинні були заповнити декларації про свої доходи та сплатити податки, проте це стосується лише певних категорій населення, передають Патріоти України.
Мова йде про громадян, у яких є додатковий дохід крім основного. Ті українці, які з якихось причин не подали декларацію, можуть отримати штраф у розмірі 340 грн. Про штрафи українцям за несвоєчасне складання декларації – читайте в матеріалі OBOZREVATEL.
Так, українці можуть отримати штраф у 340 грн, якщо це перший раз. Однак при повторній неподачі декларації розмір штрафу становитиме вже 1020 грн. У випадку, якщо відбулася несплат або недоплата податку, то штрафи призначаються такі:
Слід зазначити, що може призначатися і адміністративний штраф порушникам. Його застосовують у тому випадку, якщо декларацію про майновий стан і доходи не подали, подали несвоєчасно або з перекрученими даними. Це може бути попередження або штраф у розмірі 51-136 грн (перше порушення) та від 85 до 136 грн (за друге порушення).
При цьому через дію воєнного стану в Україні ці штрафи не застосовуються. Якщо у фізособи не було змоги подати декларацію вчасно, то вона має право подати її в період півроку після відновлення такої змоги.
Постійна палата третейського суду в Гаазі винесла остаточне арбітражне рішення на користь ПриватБанку у справі проти Росії та зобов’язала виплатити понад $327 млн компенсації за збитки, завдані незаконною експропріацією активів банку в Криму. Про це ін...
У Чорному морі біля узбережжя Сочі, Росія, загорівся нафтовий танкер. Інформацію про це підтвердила місцева влада. . Дмитро Плішкін, мер федеральної території "Сіріус" (це міський округ зі спеціальним статусом неподалік Сочі - Ред.) заявив, що в акват...