Українці повинні заплатити податки за квартири: Стало відомо, кому нарахують більш ніж 25 тис. грн

Українцям до 1 липня надішлють повідомлення про необхідність заплатити податки за свої квартири та будинки. Ті, хто володіє квартирою площею від 300 кв. м або будинком у розмірі 500 кв.м і більше, повинні будуть додатково заплатити в бюджет 25 тис. грн, передають Патріоти України.

Згідно зі 266 статтею Податкового кодексу України, оплачувати потрібно тільки "зайву площу". Для будинку це від 120 квадратів і квартири – від 60 квадратних метрів. Платіжки приходять за минулий рік. Так, 2021-го потрібно буде заплатити за 2020-й.

Розмір податку залежить від населеного пункту. Місцева влада має право встановлювати ставку, однак її розмір не може перевищувати 1,5% мінімальної зарплати. У 2021-му – 70,8 грн. Також місцева влада може збільшити "норму". Наприклад, брати податки за квартири площею, яка перевищує не 60, а 70 квадратних метрів.


В Україні зміняться умови виходу на пенсію у 2027−2028 роках: Які правила і скільки стажу потрібно

понеділок, 5 жовтень 2026, 7:00

Українці, які досягли встановленого пенсійного віку та мають необхідний страховий стаж, можуть оформити пенсію за віком. Вимоги до кількості стажу поступово змінюються: у 2026 році для виходу на пенсію у 60 років необхідно мати щонайменше 33 роки страх...

Тариф на газ для населення: Стало відомо. чи зріс з 1 жовтня

понеділок, 5 жовтень 2026, 6:05

Побутові споживачі в Україні мають своєчасно оплачувати комунальні послуги. Зокрема, необхідно платити за газ та щомісяця передавати показники газового лічильника. Видання «ГазПравда» розповіло, яким буде тариф на газ у жовтні, передають Патріоти Украї...