
В Україні з 1 січня 2023 року перерахували розмір плати за доставку газу. Сам тариф за кожен кубометр не змінили, проте перерахували обсяг кубометрів, за доставку яких щомісяця потрібно сплачувати. В результаті в деяких українців суми у платіжках збільшилися вдвічі, передають Патріоти України.
"У грудні платив абонплату 46,7 грн. А в січні прийшла вже платіжка 108,1 грн. У два рази подорожчала доставка для мене. У мене газовий котел, але я в багатоквартирному будинку живу. Минулої зими всі сусіди були на місці" , опалювали квартири і в мене тепліше було. А цього року сусіди роз'їхалися, в сусідніх квартирах холодно і мені тепер доводиться сильніше топити ", – розповідає OBOZREVATEL мешканець Київської області Олександр.
Розмір абонентської плати разується виходячи із споживання за минулий рік. Весь газ у кубометрах, які витратили, множать на тариф та ділять на 12 місяців. Те, що вийшло – абонплата.
Тариф у кожного облгазу свій. Він залежить і від довжини труб, і від зарплат для підприємства, і від супутніх витрат.
"За основу береться обсяг споживання газу протягом "газового року". Це проміжок часу з початку жовтня до кінця вересня. Сума кубів газу, спожитого за рік, множиться на тариф на доставку. Результат поділяється на 12 рівних платежів, які виплачуються щомісяця протягом року", – пояснили у прес-службі Регіональної газової компанії.
До 1 січня українці платили, виходячи з обсягів споживання з 1 жовтня 2020-го по 30 вересня 2021-го. А з 1 січня платитимемо з розрахунку того газу, який витратили з жовтня 2021-го до кінця вересня 2022-го.
Якщо ви в цей період витрачали більше, то зросте сума в платіжках. Якщо ж економили, то швидше за все зможете платити менше.
Нагадаємо, в Україні тарифи на газ, опалення та гарячу воду не перераховуватимуть як мінімум до кінця опалювального сезону. Так, Кабінет міністрів ухвалив рішення надати додаткову субвенцію місцевим бюджетам у розмірі 14 млрд грн. У той же час, вартість води може збільшитися
Нестача страхового стажу не завжди означає, що до пенсії доведеться чекати довше. В Україні окремі періоди, коли людина офіційно не працювала, за певних умов можуть зарахувати до страхового стажу. Зокрема, це стосується догляду за дитиною, передають Па...
Українські родини, в яких дитина у 2026 році пішла до першого класу, ще можуть до 1 листопада оформити одноразову виплату 5000 грн за програмою "Пакунок школяра" через Дію або сервісний центр ПФУ. Гроші можна витратити на одяг і взуття, зокрема осінньо...