Українцям різко підвищують штрафи: Кому доведеться платити і за що

вівторок, 14 січень 2020, 15:12

В 2020 році українським підприємцям підняли штрафи за порушення правил з продажу товарів або послуг. Адже за законом будь-які операції з продажу повинні враховуватися з допомогою касових апаратів або інших реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Про це повідомляють "Факти", передають Патріоти України.

Ці нововведення уряд затвердив ще в кінці 2019 року. Деякі положення відповідних законів вже вступили в силу, але частина з них запрацює у квітні 2020 року, ще інша частина - 1 жовтня 2020 року і 1 січня 2021.

Таким чином, уряд зобов'яже малий бізнес використовувати реєстратори розрахункових операцій, якщо їх оборот складає більше 1 мільйона гривень на рік. Це також стосується і тих, хто платить єдиний податок.

Закони стосуються фізичних осіб-підприємців, які належать до 2,3 і 4 групи, і чий прибуток за 1 рік становить понад 300 тисяч гривень. Дані підприємці повинні використовувати касові апарати з 1 січня 2021 року.

При цьому підприємцям дозволяється використовувати не тільки стандартні касові апарати з паперовими чеками, але і ноутбуки, планшети або смартфони, на яких встановлено програмне забезпечення E-Receipt - електронний чек. В даний час це ПЗ працює в тестовому режимі, і його планують запустити вже навесні цього року.

Але деякі підприємці зможуть обходитися без касових апаратів. Мова йде про ресторани швидкого обслуговування, турагентства, інтернет-магазини, що працюють як ФОП, магазини з продажу автотоварів і секонд-хендів. При цьому за законом, ПО обов'язково для власників малого бізнесу, чий дохід перевищує 1 мільйон гривень.

Скільки потрібно платити

До 19 квітня 2020 року за перше порушення з підприємців як попередження будуть стягувати штраф у розмірі 1 гривні, за повторні порушення розмір штрафу становитиме 100% вартості товару, який продали з порушенням.

З 19 квітня 2020 до 1 жовтня 2020 року штраф за перше порушення становитиме 10% від вартості товару, а за кожне наступне порушення доведеться заплатити 50% вартості.

З 1 жовтня 2020 року перехідний період закінчується, і підприємці будуть платити штраф у розмірі 100% вартості товару, проданого з порушенням, а за наступні порушення - 150%.

Через найбільші банки світу пройшли $6,9 млрд російських грошей: FT розкрила схему

середа, 7 жовтень 2026, 22:45

Тіньоова система транскордонних платежів A7, яку пов’язують із Кремлем, провела щонайменше $6,9 млрд через великі міжнародні банки, використовуючи компанії-прокладки та підроблені документи. Частина операцій могла стосуватися товарів військового призна...

Нова ера енергетики все ближче: У США будують першу комерційну термоядерну електростанцію на 400 МВт

середа, 7 жовтень 2026, 20:34

Type One Energy реалізовує у долині Теннессі будівництво двох об’єктів, один з яких згодом має стати першою у світі комерційною термоядерною електростанцією. Зазначається, що проєкт під назвою “Infinity” включає інженерний прототип стеларатора “Infinit...