У Китаї збудували найдовший підводний тунель-шосе

Після майже чотирьох років будівництва завершили найдовше підводне автомобільне тунель-шосе у світі. Тепер його відкрили для руху. Тунель Тайху в Китаї, довжиною 10,79 км, тягнеться під однойменним озером, приблизно за 50 км на схід від Шанхаю, повідомляють Патріоти України з посиланням на CNN.

За словами влади, вартість будівництва становила близько $1,56 млрд. Будувати розпочали 9 січня 2018 року.

Понад 2 млн кубів бетону використали для двостороннього тунелю з шістьма смугами руху та шириною 17,45 м. Стеля тунелю обладнана яскравими світлодіодними ліхтарями.

Тунель – частина шосе Чанчжоу-Усі на 44 км, яке відкрилося 30 грудня 2021 року. Це альтернативна швидкісна дорога для мандрівників, які їздять між Шанхаєм та Нанкіном. Воно з'єднує швидкісні магістралі Сучжоу, Усі і Чанчжоу. Його збудували, щоб зменшити транспортне навантаження на міста поряд з озером Тайху, одночасно сприяючи економічному розвитку міст у районі дельти річки Янцзи.

Найдовший у світі підземний автомобільний тунель на 14,3 км із двома дорогами - у Норвегії. Він проходить між містами Ставангер та Странд. Підводний тунель Tokyo Bay Aqua-Line, що проходить під Токійською затокою, становить 9,6 км. Найдовший підводний тунель у світі – під Ла-Маншем. Він з'єднує Англію та Францію залізницею. Його підводна частина – 37,9 км.

Якщо Пенсійний фонд не зарахував до стажу частину трудового періоду: Українцям пояснили, як діяти

середа, 14 травень 2025, 16:47

В Україні щорічно змінюються вимоги до страхового стажу для виходу на заслужений відпочинок за віком. Так, для того, аби вийти на пенсію в 60 років, людина має набути щонайменше 32 роки страхового стажу (роком раніше — 31 рік), у 63 роки — за наявності...

Вже не приховати: Російська економіка руйнується через війну, а Кремль бреше про стабільність, - Reuters

середа, 14 травень 2025, 16:30

Попри впевнені заяви Кремля про економічну стабільність, ситуація всередині країни швидко погіршується. Російська економіка, насправді, перебуває у дедалі більш хиткому стані — через військові витрати, міжнародні санкції та сумнівну державну статистику...