Кабінет міністрів дозволив владі Харкова та області звільняти бізнес від податків - задля зниження податкового навантаження на нього в умовах постійного російського терору. Йдеться про три податки: єдиний податок, орендну плату і плату за майно, передають Патріоти України.
Про це повідомив прем'єр-міністр Денис Шмигаль. Він зазначив: недоотримані доходи будуть компенсовані з державного бюджету.
"Рішенням уряду ми сьогодні дозволили місцевій владі звільняти бізнес від місцевих податків. Це три податки: єдиний податок, орендна плата та плата за майно. ... Це стосується Харкова, але й для всіх інших територій це діє. Ми це зробили універсальним механізмом" , – йдеться у повідомленні.
Зі свого боку голова Харківської ОДА Олег Синєгубов зазначив: рішення стосується бізнесу, який продовжує роботу в Харківській області. А також запевнив: це допоможе "адаптувати процеси до сьогоднішніх реалій та розвинути економічний потенціал області".
"Підприємці Харківщини будуть звільнені від сплати деяких місцевих податків і зборів. ... Представникам бізнесу Харківщини у повномасштабній російсько-українській війні відведена окрема важлива роль: збереження робочих місць, створення нових, забезпечення суспільних потреб та наповнення бюджету для боротьби з ворогом", – сказав він.
Частині ФОПів дозволили не платити єдиний податок
Водночас, пояснили у Державній податковій службі, фізичні особи-підприємці (ФОПи) першої та другої груп, які не мають у підпорядкуванні людей, а також мобілізовані під час дії воєнного стану можуть не сплачувати податок з доходу фізичних осіб (ПДФО) ). А крім того:
Щоб отримати звільнення від цього зобов'язання, необхідно зібрати та подати пакет документів. Причому вже після демобілізації.
Для цього протягом 10 днів після демобілізації (або протягом 10 днів після закінчення реабілітації, якщо демобілізований перебував на лікуванні) до органу доходів і зборів за місцем податкової реєстрації подаються:
Якщо демобілізований ФОП перебуває на реабілітації після виконання бойового завдання, відповідні документи він може подати протягом 10 днів після закінчення лікування.
Варто зазначити, що на період дії воєнного стану в Україні призов на військову службу є офіційною підставою неможливості виконання платником податків-фізичною особою своїх обов’язків (п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225).
А якщо ФОП не має можливості подати таку заяву та відповідні документи чи їхні копії у визначені строки, тоді він подає їх одночасно з набуттям можливості виконання податкових обов’язків (наприклад, реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов’язання), але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей.
Якщо контролюючий орган ухвалить рішення про неможливість своєчасного виконання ФОПом податкового обов'язку, до нього не будуть застосовувати жодну передбачену законом відповідальність (абзац 14 п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ "Перехідні положення" ПКУ).
Президент Володимир Зеленський обіцяв, що всі зарплати і пенсії в Україні будуть виплачені згідно із законом, уряд має на це гроші. Крім того, у березні 2025 року буде проведено індексацію пенсій, що частково компенсує зростання споживчих цін, передают...
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....