В Україні масово блокують рахунки навіть за малі борги: Як перевірити інформацію про себе

В Україні з травня виконавцям дозволили блокувати рахунки боржників незалежно від суми боргу. Заблокувати картку можна за будь-який борг, у тому числі за комуналкою, кредитом, невиплаченим штрафом, аліментами тощо, передають Патріоти України.

Як мовиться в матеріалі OBOZREVATEL, перевірити, чи блокуватимуть ваш рахунок за борги і чи є у вас такі борги, можна у спеціальному реєстрі. У ньому потрібно вказати свої ПІБ, дату народження, номер облікової картки платника податків.

Ще один варіант – перейти до розділу "виконавчі провадження" у своєму акаунті в Дії. Там також можна знайти дані про те, хто виконує рішення про стягнення вашого обов'язку, контакти виконавця. Після цього потрібно звернутися до свого виконавця та попросити зняти арешт із суми у розмірі двох мінімалок (13,4 тис. грн).

За новими правилами боржник має право користуватися сумою 13,4 тис. грн із заблокованого рахунку. Після повної виплати боргу виконавець має направити відповідний документ до банку і ваш рахунок має бути розблокований.

А ось банк не може самостійно зняти арешт з усієї суми або ж з її частини. Зазначимо, що до травня 2023-го в Україні банківські рахунки блокували лише в тому випадку, якщо сума боргу становила від 100 тис. грн. За новими правилами заблокувати картку можуть навіть у тому випадку, якщо сума боргу становить кілька тисяч гривень. Мінімальної суми немає.

Доплата пенсіонерам: Ось хто гарантовано може отримати майже 1300 грн

п’ятниця, 9 жовтень 2026, 6:12

2026 році окремі непрацюючі пенсіонери можуть отримувати щомісячну доплату до пенсії у розмірі 2595 гривень. Виплата передбачена для людей, які постійно проживають у визначених законом зонах радіоактивного забруднення та мають відповідні підстави для с...

Виплату 2 тис. грн можуть забрати назад: Ось у якому випадку гроші автоматично повернуть до бюджету

четвер, 8 жовтень 2026, 22:05

Українці, які отримали 2000 грн за програмою "Скринінг здоров'я 40+", повинні використати кошти для проходження обстеження протягом двох місяців із дня їх зарахування. Якщо за цей час гроші не використати, невитрачений залишок автоматично повернуть до ...