В Україні настав "кінець епохи" дешевих авто. Названо причину

В Україні останнім часом спостерігаються зміни на всіх сегментах авторинку. Якщо ще нещодавно в країну завозили дешеві беушні машини з США та Європи, то тепер вони вже не будуть такими дешевими та вигідними для українських автолюбителів. З вересня вартість вживаних імпортних машин зросла на 5−15%, передає UBR. На думку експертів, уживані машини дорожчатимуть й надалі, зазначають Патріоти України.

Аналітики, які працюють на автомобільному ринку, зазначають, що дефіцит виник на первинному ринку. Сьогодні, щоб купити нове імпортне авто, потрібно вистояти чергу від 4 до 7 місяців, залежно від бренду. Основною причиною затримок з постачанням машин є нестача мікрочипів.

Через затримки з постачанням нових автомобілів, в Україні подорожчали старі. Багато автолюбителів не можуть купити нову машину, тому кількість пропозицій на вторинному ринку впала, а ціни на авто зросли.

Дефіцит нових машин спостерігається не лише в Україні, а й у Європі та США. Через брак нових автомобілів за кордоном зріс попит на уживані. Тому ті, що приганяють в Україну, почали продавати за вищими цінами.

Окрім первинного ринку на автовторинок також впливає й фактор посилених карантинних обмежень.

За оцінкою експертів, діапазон цін на ринку для п'ятирічних машин залишається у межах $ 7−14 тис. — приблизно, як і минулого року.

На 5−15% подорожчала категорія «ліквідних» авто — які перебувають у хорошому технічному стані та тих брендів, на які серед українців є стабільно високий попит. Це такі бренди як Volkswagen, Skoda, Ford, Renault, Opel.

Зростання цін на вживані машини збіглося з завершенням періоду пільгового розмитнення авто на єврономерах.

На думку експертів, закінчилася не тільки епоха «євроблях», а й епоха дешевих імпортних автомобілів.

Тренд на подорожчання імпортних авто продовжиться й наступного року.

Аналітики вважають, що зупиниться подорожчання лише після того, як буде подолано дефіцит машин на первинному ринку.

Удар для Кремля! Німеччина замінить російський газ аргентинським

вівторок, 2 грудень 2025, 16:49

Державна енергетична компанія Німеччини Securing Energy for Europe (SEFE), яку було націоналізовано після початку повномасштабної агресії РФ проти України, підписала попередню угоду з аргентинською компанією Southern Energy. Згідно з цією домовленістю,...

Європейський центробанк відмовився підтримати кредит для України за рахунок активів РФ, - Financial Times

вівторок, 2 грудень 2025, 13:59

Європейський центральний банк відмовився підтримати ідею репараційного кредиту для України на 140 млрд євро. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Financial Times. За даними журналістів, європейські чиновники звернулися до Європейського ...