
Мінімальний розмір зарплати в Україні зросте з 1 грудня 2021 року на 500 гривень до 6 500 гривень. Мінімальний розмір єдиного соціального внеску (ЄСВ) зросте до 1 430 гривень, передають Патріоти України.
До мінімальної зарплати в Україні прив'язаний розмір ЄСВ який сплачується за ставкою 22%. При цьому мінімальний розмір зросте з 1 320 до 1 430 гривень, максимальний розмір - з 19 800 до 21 450 гривень.
Найсильніше підвищення мінімальної зарплати торкнеться фізосіб-підприємців (ФОПів) на єдиному податку, які платитимуть з 1 грудня 1 430 гривень на місяць. Для тих, хто перебуває на першій групі, ставка зросте з 260 до 268 грн. Зазначимо, всього в Україні зареєстровано близько 2 млн ФОПів, з яких 1,5 млн платять єдиний податок.
В Україні у 2027 році частині пенсіонерів із так званими спеціальними пенсіями можуть обмежити виплати. Йдеться про пенсії, розмір яких перевищує 10 прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб. У період дії воєнного стану до суми перевищення застосов...
В Україні за рік суттєво зросли зарплати за низкою професій. Найбільше – у альпіністів: середня зарплата за цією вакансією збільшилася на 80% і сягнула 67,5 тис. грн. Разом з тим загальний показник середньої зарплати за цей період зріс на 16% до 30,5 т...