
Міністерство соціальної політики планує провести реформу та перерахувати застарілі пенсії. Йдеться про виплати тих українців, які давно вийшли на заслужений відпочинок і мають у формулі розрахунку "старі" зарплати. Індексація за ці роки не дозволяла компенсувати застарівання. Про це в ефірі "Ми – Україна" заявила пані міністр соцполітики Оксана Жолнович, передає пресслужба відомства, передають Патріоти України.
"Якщо вам порахували пенсію в 40% зарплати в 2000 року і це було 150-200 грн в абсолютних цифрах, то сьогодні це зовсім мізерна сума (150-200 грн, – ред.). Звісно, у нас була щороку індексація. Але індексація була передбачена на рівні 50% і вона не дозволяла якісно осучаснювати ці старі суми. І сьогодні вони знецінились", – заявила Жолнович.
Через застарівання зарплатної бази також виникає несправедлива ситуація, коли двоє пенсіонерів з однаковими показниками (наприклад, обидва з середньою зарплатою та 35 роками стажу), які виходили на пенсію в різні роки, зараз можуть отримувати різні пенсії.
"І сьогодні люди літнього віку, які давно вийшли на пенсію, опинились в не дуже хорошій ситуації. Ми намагаємось цю диспропорцію виправити. Підвищення пенсії найбільше зачепить тих, хто давно вийшов на пенсію. Вони всі отримають збільшення. Це залежатиме від розміру ЄСВ, який платили, і стажу, але вони всі точно отримують збільшення. І друге – нікому нічого не зменшать. Тим, хто має великі пенсії, ми не можемо зменшувати пенсійні гарантії, але для тих, у кого вони занижені, ми їх плануємо збільшити", – каже Жолнович.
Також міністр соцполітики заявила, що соціальних внесків із зарплат (ЄСВ) вистачить на те, щоб збільшити пенсії в межах травневої індексації, а також провести перерахунок у межах реформи в липні. Проте мінімальну пенсію при цьому збільшувати не планують.
Українці, які тимчасово перебувають за кордоном, повинні до кінця року пройти фізичну ідентифікацію, інакше пенсійні або страхові виплати можуть бути призупинені. Про це повідомило Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, переда...
Поки з десяток стартапів по всьому світові граються з одиничними виробами або дрібними серіями, в КНР вирішили захопити і цей перспективний ринок, розраховуючи, що запит на літаючі авто дозрів до масового продажу як більш економний конкурент малої авіації