В Україні стрімко відроджується річкова транспортна галузь

Як відомо, річкові перевезення - найдешевший спосіп доправки вантажів між пунктами поєднаними однією водною системою, при наявності гарного форватеру і сучасних судноплавних засобів.

Тривала криза 1990-х та хижатський грабунок наближених до влади призвели до того, що Україна, котра колись мала один з найпотужніших морських та річкових флотів світу майже все втратила. Ситуація мало покращилась протягом 2000-х. Однак все міняється. Не зважаючи на російську агресію реформи, повільні та не досконалі, дають свій ефект.

Протягом січня-травня річкою Дніпро було перевезено майже 3,2 млн тонн, що на 1,3 млн тонн, або на 68% більше за аналогічний період 2018-го року, повідомляють Патріоти України з посиланням на АМПУ.

Левову частку перевезень становлять зернові та будівельні вантажі. Обсяги їх перевезень зросли, відповідно, у 2,2 та 1,4 раза. Перевезення Дніпром зернових складають майже половину від загального обсягу вантажів (1,5 млн тонн).

Протягом зазначеного періоду Дніпром було здійснено 3235 рейсів, що на 2% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Про вільні економічні зони в ОРДЛО на тлі заяв Кравчука

неділя, 9 серпень 2020, 10:27

Підсумовуючи зазначу, що пропозиція Леоніда Кравчука про створення вільних економічних зон свідчить про те, що Україна фактично взяла на себе зобов’язання ратифікувати політичну частину Мінських домовленостей, і профінансувати відновлення інфраструктури й

Хіти тижня. "Встречайте рынок, или Как "Нафтогаз" продаст газ для населения по европейским "маякам", - експерт

неділя, 9 серпень 2020, 2:00

"Спяцобязательства «Нафтогаза», которые еще называли ПСО (PSO, Public Service Obligation), обязывали его продавать газ газосбытовым компаниям, которые потом продавали ресурс населению. Как уже описывала «ДС», Кабмин продлевал действие этого режима ПСО ...