Учасники ринку пального України вже законтрактували на європейському ринку 72 тис. тонн бензину та 253 тис. тонн дизеля. Крім того, до країни приїде пальне із німецьких, скандинавських, балтійських та ін. заводів, передають Патріоти України.
При цьому Свириденко підкреслила: з кожним тижнем ситуація з пальним вирівнюватиметься. Аргументуючи це, міністерка наголосила: вже досягнуто домовленості щодо збільшення транзиту пального через Польщу з 60 до 250 тис. тонн на місяць. Понад те:
Що буде з цінами
За словами Свириденко, різкого збільшення ціни пального не буде, оскільки Україна наразі не має наміру відмовлятися від їхнього держрегулювання. За винятком, втім, певних коригувань в умовах складної логістики його постачання.
При цьому вона наголосила: попри те, що тенині приватні українські оператори працюють за спеціальними контрактами, їхнім завданням є укладення довгострокових контрактів для забезпечення країни паливним ресурсом. Так само укладати довгострокові контракти намагатиметься і держава – "аби надалі убезпечити себе від дефіциту". "Намагатимемося, щоб ресурс був доступний для всіх українців, які цього потребують", – резюмувала міністерка.
У 2025 році Верховна Рада планує ухвалити законопроєкт про накопичувальну пенсію ("другу пенсію"), яка стане доповненням до солідарної системи. Протягом трьох перехідних років внески зберігатимуться у державному фонді, а розмір виплат залежатиме від на...
Глобальна інфляція залишатиметься головним ризиком для економіки світу у 2025 році. Найбільш небезпечні тенденції назвав колишній голова Центрального банку Швейцарії Філіп Хільдебранд, пише Bloomberg, передають Патріоти України. «Найбільшою загрозою дл...