Учасники ринку пального України вже законтрактували на європейському ринку 72 тис. тонн бензину та 253 тис. тонн дизеля. Крім того, до країни приїде пальне із німецьких, скандинавських, балтійських та ін. заводів, передають Патріоти України.
При цьому Свириденко підкреслила: з кожним тижнем ситуація з пальним вирівнюватиметься. Аргументуючи це, міністерка наголосила: вже досягнуто домовленості щодо збільшення транзиту пального через Польщу з 60 до 250 тис. тонн на місяць. Понад те:
Що буде з цінами
За словами Свириденко, різкого збільшення ціни пального не буде, оскільки Україна наразі не має наміру відмовлятися від їхнього держрегулювання. За винятком, втім, певних коригувань в умовах складної логістики його постачання.
При цьому вона наголосила: попри те, що тенині приватні українські оператори працюють за спеціальними контрактами, їхнім завданням є укладення довгострокових контрактів для забезпечення країни паливним ресурсом. Так само укладати довгострокові контракти намагатиметься і держава – "аби надалі убезпечити себе від дефіциту". "Намагатимемося, щоб ресурс був доступний для всіх українців, які цього потребують", – резюмувала міністерка.
Російська влада побоюється, що у другому півріччі на нафтовому ринку виникне надлишок пропозиції, що призведе до подальшого падіння цін. Про це Reuters розповіло джерело, знайоме з перебігом переговорів усередині картелю ОПЕК+, членом якого є РФ, перед...
Українці до кінця літа мають заплатити податок на нерухомість. Ставка податку визначається місцевою радою (і сам податок платиться в місцевий бюджет). При цьому Податковим кодексом встановлена максимальна ставка – 1,5% мінімальної зарплати станом на сі...