Вартість може перевищувати 11 трильйонів доларів: Вчені виявили незвичайний цінний астероїд

Співробітники Палеонтологічного інституту в США заявили про відкриття унікального астероїда 1986 DA. Вчені розповіли, що цей астероїд насправді був відкритий багато років тому, проте тільки зараз фахівці змогли ретельно його вивчити, передають Патріоти України.

В результаті вони встановили, що діаметр цього астероїда складає близько 2,8 км, але фахівців зацікавило інше - структура об'єкта. Вчені встановили, що астероїд в основному складається з кобальту, нікелю, заліза та інших металів, які активно використовуються на Землі. Більш того, завдяки структурі цей астероїд є дуже дорогим, а його вартість може перевищувати 11 трильйонів доларів.
Як зазначили фахівці, зараз вони продовжують вивчення цього об'єкта, і в велику наукову групу входять російські, японські, китайські, португальські, французькі та італійські вчені. До завдань фахівців входить з'ясування повної структури об'єкту. Також вчені спробують встановити, як саме сформувався цей астероїд і чи може він у віддаленому майбутньому зблизитися з Землею. Як додали дослідники, якщо людству вдасться роздобути цей астероїд, то така кількість корисних копалин допоможе в розвитку всіляких технологій.

Запасайтеся улюбленим напоєм: Кава у світі подорожчала до 10-річного рекорду