Volkswagen оприлюднив плани щодо припинення випуску автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння

До 2035 року в ЄС на дорогах не залишиться автівок з ДВЗ. Природньо, ніхто з виробників не збирається дотягувати до крайніх дат. Останні прем'єри традиційних автівок вичерпуються за рік-два, поки електрокари вдосконалюються щодо конкурентних параметрів

2033 року компанія Volkswagen має намір повністю перейти на електромобілі в Європі. Але остання новинка з ДВЗ побачить світ задовго до цієї історичної віхи — у 2025-му.

Глава компанії Volkswagen Томас Шефер ще восени в інтерв'ю британському журналу Autocar підтвердив, що нового «вуглеводневого» покоління Golf не буде, але у свіжому інтерв'ю німецькому виданню Automobilwoche повідомив багато додаткової інформації, у тому числі щодо планів компанії щодо інших популярних моделей.

Отже, наступного року на ринок вийде сильно оновлений Golf восьмого покоління з «вуглеводневими» та гібридними силовими установками, у такому вигляді він може протриматися до кінця поточного десятиліття. Дев'ятого покоління з ДВЗ у Гольфа не буде, але у 2028 році очікується електромобіль на модульній платформі SSP, який отримає ім'я Golf (у чистому вигляді або в комбінації з якоюсь приставкою — наприклад, ID.Golf). Таким чином, можна точно сказати, що представлений концептуальний електричний хетчбек Volkswagen ID.2all, який стане серійним у 2025 році, – це не заміна “Гольфа”, а заміна Polo.

Щодо нинішнього «вуглеводневого» Polo, то Томас Шефер не сказав нічого певного: доля цієї моделі в Європі залежить від екологічних норм Euro 7, які мають набути чинності у 2025 році. Втім, остаточні параметри Euro 7 досі не узгоджені, бо зустрічають жорстий опір з боку автовиробників. Якщо норми Euro 7 будуть затверджені в їх останній редакції, випуск субкомпактних непреміальних моделей із ДВС у Європі втратить сенс — вони будуть надто дорогими.

Цього року Volkswagen випустить останні "вуглеводневі" покоління моделей Tiguan і Passat, причому Passat буде представлений в Європі тільки з кузовом універсал, а седан замінить електрична модель Volkswagen ID.7, її дебют також відбудеться цього року.

У 2024 році з'явиться середньорозмірний «вуглеводневий» кросовер Tayron другого покоління (перше покоління відоме лише в Китаї). У 2025 році світло побачить T-Roc другого покоління – це буде остання повністю нова модель Volkswagen з ДВС (принаймні для Європи). Нагадаємо, що нинішній «перший» T-Roc випускається з 2017 року, торік він вперше за попитом випередив Golf і став “Фольксвагеном”, який найкраще продається в Європі.

У 2026 році в гамі VW з'явиться повністю електричний Tiguan, який за аналогією з майбутнім електричним “Гольфом” матиме якусь приставку до назви (наприклад, ID Tiguan), в основу цього кросовера батареї ляже модернізована платформа MEB+.

Важливе застереження: Томас Шефер допускає перегляд планів компанії, якщо у 2026-2027 роках відбудуться малоймовірні, але все ж таки можливі зрушення в політиці Євросоюзу, внаслідок яких нинішня екологічна доктрина, що тисне на автопром, буде скоригована. У такому разі не можна виключати й «дев'ятого» Гольфа із ДВС. Як то кажуть, поживемо – побачимо.


Є значний дефіцит: Енергетики попередили, що у п'ятницю можуть змінюватися обсяги відключень світла

п’ятниця, 22 листопад 2024, 11:30

В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...

Стало відомо, чим платить Путін країні Кім Чен Ина за поставку солдат і зброї

п’ятниця, 22 листопад 2024, 9:55

З березня 2024 року Росія поставила Північній Кореї більше мільйона барелів (56 тисяч тонн) нафти, ймовірно, розплачуючись за військову підтримку, пише BBC із посиланням на дані британського дослідницького центру Open Source Centre, передають Патріоти ...