На паливному ринку країни-агресора Росії фіксують дедалі більше затриманих чи скасованих із боку нафтопереробних заводів угод про постачання бензину й дизпалива. Про це пише російський "Коммерсантъ", передають Патріоти України.
Учасники ринку все більше стикаються з продовженням строків відвантаження й навіть дефолтами за такими угодами, заявили джерела видання. Найкритичніша ситуація складається з бензинами А-95 і А-100, попит на які, як стверджують у статті, "стрімко зростає".
Їхня вартість уже перевищує $1136 за тонну, а строк відвантаження в низці випадків сягає понад два місяці, упродовж останніх кількох місяців через недопостачання продовжували кожну 10-ту угоду щодо бензину й дизпалива, пише газета. Серед великих нафтокомпаній найбільше затримок відбувається з боку компанії "Лукойл".
Одне із джерел "Коммерсанта" розповіло, що в низці компаній продавали "повітря" – паливо, яке не в змозі відвантажити, пояснюючи труднощі плановими або позаплановими ремонтами на НПЗ і браком цистерн. Інший співрозмовник бачить проблеми продовження строків відвантаження товару у фізичному браку палива на деяких НПЗ.
"У такій ситуації для покриття зростання реалізації на своїх АЗС нафтовикам буде потрібен додатковий обсяг, якого зараз немає. У підсумку вони змушені будуть скорочувати продажі на біржі або скуповувати товар один в іншого", – вважає російське видання.
З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстр прав власності на нерухоме майно став архівною складовою частиною новоство...
Російські промислові гіганти - від виробників цементу, автомобілів і металів до залізниці та вугільної галузі - змушені відправляти працівників у відпустки або переводити на скорочений робочий тиждень через уповільнення економіки, падіння внутрішнього ...