Викачали весь прибуток з держпідприємств і хочуть ще: Омелян розповів, як уряд Зеленського добиває вітчизняні авіакомпанії та ​аеропорти

Замість анонсованої підтримки бізнесу, що потерпає вітчизняна авіагалузь, що паралізована світовою пандемією, змушена шукати кошти для сплати податків. Тим більше, що падіння авіаперевезення в Україні відбулося раніше, ніж почалася нинішня криза

Колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян стверджує, що падіння авіаперевезення в Україні розпочалося раніше, ніж почалася нинішня криза, бо держава не дотувала перевізників. Про це ексурядовець розповів в інтерв’ю «Главкому», зазначають Патріоти України.

«Уряди США, Європейського Союзу, країн Азії зараз дотують власних перевізників. У нас цього немає і близько. Хоча кожна авіакомпанія – і МАУ, і SkyUP, і Windrose, і інші – мають ті самі проблеми. При цьому вони мають сплачувати щомісячні платежі, від яких не можуть відмовитися», - пояснив Омелян і додав, що авіакомпанія «Міжнародні авіалінії Україні» оголосила про скорочення свого флоту ще наприкінці минулого року.

Ексміністр говорить, що публічно наголошував Міністерству інфраструктури про падіння авіаперевезення. «Якщо раніше динаміка росту авіаперевезення була в середньому 25% на рік, то з часу роботи урядів Зеленського він зменшився до 18%. Немає жодної програми розвитку авіаційної промисловості, а це великий виклик для держави, яка має втрутитись в ситуацію. Подивіться, яким попитом у світі зараз користується вантажна авіація, як аплодують нашим «Русланам» і «Мрії» у столицях світу. Це ж наша ніша, наші літаки, наш «Антонов», - навів приклад Омелян.

Також на думку ексурядовця, окрема катастрофа для України – це два державні аеропорти: в Борисполі і Львові, і більше десятка летовищ різних форм власності.

«Наприклад, державні аеропорти вже зазнали серйозного удару, коли були змушені відраховувати значну частину свого прибутку в державний бюджет замість реінвестування. А тепер, під час фактичного закриття, вони зазнають збитків на сотні мільйонів гривень щомісяця, маючи великі постійні витрати, банки вимагають повернення кредитів», - пояснив ексміністр.

Як повідомлялося, 25 березня у повітряному просторі України падіння трафіку протягом доби 22 березня становило понад 85%

До відома, на сьогодні половина авіакомпаній у світі на межі закриття через пандемію. Нагадуємо, з 17 березня Україна зупинила міжнародне пасажирське сполучення, зокрема, авіарейси, залізничне та пасажирське автобусне сполучення.

"Коли Трамп став президентом, у нього не було жодного економічного радника": Експерт пояснив, що стоїть за митною війною

вівторок, 15 квітень 2025, 8:05

Політик Олег Рибачук, голова ГО "Центр спільних дій", віцепрем’єр-міністр України з питань євроінтеграції (2005) в інтерв'ю ведучому програми "Студія Захід" Антону Борковському зазначив, що зять Дональда Трампа знайшов через Amazon теорію тарифної полі...

"Нам потрібно стати набагато більш індустріальними": Виробник ракет Storm Shadow зіткнувся з труднощами, - FT

вівторок, 15 квітень 2025, 6:56

Військова допомога Європі Україні має одну зі своїх ліній фронту в історичному місті Бурж у центральній Франції. Тут Європейський концерн MBDA виробляє крилаті ракети Storm Shadow/Scalp та Aster, передають Патріоти України з посиланням на Financial Ti...