Колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян стверджує, що падіння авіаперевезення в Україні розпочалося раніше, ніж почалася нинішня криза, бо держава не дотувала перевізників. Про це ексурядовець розповів в інтерв’ю «Главкому», зазначають Патріоти України.
«Уряди США, Європейського Союзу, країн Азії зараз дотують власних перевізників. У нас цього немає і близько. Хоча кожна авіакомпанія – і МАУ, і SkyUP, і Windrose, і інші – мають ті самі проблеми. При цьому вони мають сплачувати щомісячні платежі, від яких не можуть відмовитися», - пояснив Омелян і додав, що авіакомпанія «Міжнародні авіалінії Україні» оголосила про скорочення свого флоту ще наприкінці минулого року.
Ексміністр говорить, що публічно наголошував Міністерству інфраструктури про падіння авіаперевезення. «Якщо раніше динаміка росту авіаперевезення була в середньому 25% на рік, то з часу роботи урядів Зеленського він зменшився до 18%. Немає жодної програми розвитку авіаційної промисловості, а це великий виклик для держави, яка має втрутитись в ситуацію. Подивіться, яким попитом у світі зараз користується вантажна авіація, як аплодують нашим «Русланам» і «Мрії» у столицях світу. Це ж наша ніша, наші літаки, наш «Антонов», - навів приклад Омелян.
Також на думку ексурядовця, окрема катастрофа для України – це два державні аеропорти: в Борисполі і Львові, і більше десятка летовищ різних форм власності.
«Наприклад, державні аеропорти вже зазнали серйозного удару, коли були змушені відраховувати значну частину свого прибутку в державний бюджет замість реінвестування. А тепер, під час фактичного закриття, вони зазнають збитків на сотні мільйонів гривень щомісяця, маючи великі постійні витрати, банки вимагають повернення кредитів», - пояснив ексміністр.
Як повідомлялося, 25 березня у повітряному просторі України падіння трафіку протягом доби 22 березня становило понад 85%
До відома, на сьогодні половина авіакомпаній у світі на межі закриття через пандемію. Нагадуємо, з 17 березня Україна зупинила міжнародне пасажирське сполучення, зокрема, авіарейси, залізничне та пасажирське автобусне сполучення.
Енергетики роз’яснили причини нерівномірного розподілу електроенергії по регіонах України. Вони спростували поширену думку про можливість рівномірного перерозподілу «світла» до будь-якої частини країни. Ключова проблема полягає в пошкодженні мереж пере...
Чимало українців після досягнення пенсійного віку стоять перед вибором: виходити на заслужений відпочинок чи продовжувати працювати. Як пояснюють у Пенсійному фонді України (ПФУ), таке рішення може вплинути на розмір майбутніх пенсійних виплат, адже до...