Дефіцит бензину та дизпалива в Україні триватиме два-три місяці. Саме стільки часу потрібно нафтотрейдерам, щоб виконати всі бюрократичні вимоги та налагодити ритмічні постачання бензовозами. Про це заявив гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Леушкін, передають Патріоти України.
«Зараз в Україні стоять порожніми близько 500 бочок бензовозів, які можуть купити та привезти ресурс. Україна не випускає. Причин мільйон — у когось немає екологічного сертифікату, комусь загалом оформлюють закордонні паспорти по кілька місяців. Усю цю бюрократію подолати у найкоротші терміни неможливо. На це піде 2−3 місяці, не раніше» , — каже Леушкін.
Він прогнозує, що протягом найближчих місяців України буде дефіцит палива. «Весь цей час така ситуація і буде. У кращому випадку клієнти купуватимуть паливо на заправках по 5 літрів» , — застерігає учасник ринку. Леушкін вкотре розкритикував держрегулювання цін на пальне.
«Сьогодні реальна ціна на оптовому ринку — 48,5 грн/л. На заправках ціна могла б становити 50−55 грн/л. Але таку ціну не можна ставити. Тому на стелах будуть нулі. По 42 грн/л ніхто не буде продавати паливо, такої ціни немає», — констатує експерт.
Також експерт додає, що, незважаючи на обіцянки Міністерства економіки, нестачу пального на ринку не вдасться побороти за сім днів, адже уряд не консультується з учасниками ринку, так само поки що не йдеться і про спрощення бюрократичних процедур. Водночас Кабмін вирішив скасувати регулювання цін на так звані преміальні чи брендові сорти бензину та дизеля.
Щоб у 2025 році отримувати пенсію в розмірі 20 000 гривень на місяць, необхідно мати офіційну середню заробітну плату, яка щонайменше в 3,5–4 рази перевищує середню по країні. За даними Пенсійного фонду України, середня заробітна плата для розрахунку п...
Вільна торгівля між ЄС та Україною продовжується, однак повернення квот зачіпає торгівлю обсягом у $3,5 млрд. Це може зменшити виручку України на $800 млн, передають Патріоти України. "Але це найгірший і чорний сценарій. У світі торгівлі остаточний ефе...