Дефіцит бензину та дизпалива в Україні триватиме два-три місяці. Саме стільки часу потрібно нафтотрейдерам, щоб виконати всі бюрократичні вимоги та налагодити ритмічні постачання бензовозами. Про це заявив гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Леушкін, передають Патріоти України.
«Зараз в Україні стоять порожніми близько 500 бочок бензовозів, які можуть купити та привезти ресурс. Україна не випускає. Причин мільйон — у когось немає екологічного сертифікату, комусь загалом оформлюють закордонні паспорти по кілька місяців. Усю цю бюрократію подолати у найкоротші терміни неможливо. На це піде 2−3 місяці, не раніше» , — каже Леушкін.
Він прогнозує, що протягом найближчих місяців України буде дефіцит палива. «Весь цей час така ситуація і буде. У кращому випадку клієнти купуватимуть паливо на заправках по 5 літрів» , — застерігає учасник ринку. Леушкін вкотре розкритикував держрегулювання цін на пальне.
«Сьогодні реальна ціна на оптовому ринку — 48,5 грн/л. На заправках ціна могла б становити 50−55 грн/л. Але таку ціну не можна ставити. Тому на стелах будуть нулі. По 42 грн/л ніхто не буде продавати паливо, такої ціни немає», — констатує експерт.
Також експерт додає, що, незважаючи на обіцянки Міністерства економіки, нестачу пального на ринку не вдасться побороти за сім днів, адже уряд не консультується з учасниками ринку, так само поки що не йдеться і про спрощення бюрократичних процедур. Водночас Кабмін вирішив скасувати регулювання цін на так звані преміальні чи брендові сорти бензину та дизеля.
Завдяки березневій індексації, а також різним «підвищенням», в Україні скоротилася кількість найбідніших пенсіонерів, проте більшість громадян все одно отримує пенсію у розмірі від 5 до 6 тисяч гривень. Про це пише видання OBOZ.UA, передають Патріоти У...
Поки господині «оговтатись» від того, що піднявся в ціні такий важливий елемент борщового набору, як буряк, стало відомо про суттєве здорожчання ще одного «стратегічного» для українців продукту — цибулі, причому вітамінного її різновиду — зеленої. Але ...