Такий джип мало хто бачив.
Як виявилося, Нива - не є першим радянським джипом, а ось найпершим позашляховиком в Союзі став "Москвич-415", але до серійного виробництва він так і не дійшов, передають Патріоти України.
Звичайно ж, коли мова заходить про радянський позашляховик, то багато хто відразу згадує "Ниву" або ж УАЗ. Але, мало хто знає, що "Москвич" також хотів для громадян Радянського Союзу випустити свій позашляховик, але ця розробка так і залишилася в єдиному екземплярі, яку викупив реставратор з Калузької області.
А розробляти цей "Джип" стали ще в далекому 1957 році, за основу розробники взяли модель "Москвич-416". Конструктори вирішили поліпшити свою нову модель, так як у "416-го" був доволі жорсткий дах, несправна коробка передач та й шумоізоляція салону відсутня геть.
Конструктори хотіли розробити повністю новий позашляховик, який за частиною дизайну вже сильно був схожий на концепти від Willys, тому його і стали називати радянський "Джип".
Отже, які ж були відмінності "415-го" від його попередника "416-го"? У моделі "Москвич-415" був відкритий верх, в салоні було два сидіння для водія і пасажира, також були і відкидні лавки в задній частині автомобіля для пасажирів.
Під капотом "Джипа" переховувався двигун, який розробники запозичили у моделі "Москвич-407". Обсяг движка становив 1,3-літра, а потужність мотора була 45 "коней". Цей двигун прекрасно працював в парі з 4-х ступінчастою "механікою" і двосекційною роздавальною коробкою.
Ціни на продукти в Україні у 2024 році зросли на 20%, головним чином через інфляцію, подорожчання енергоносіїв та вплив війни. У 2025 році ця тенденція продовжиться, зокрема хліб може дорожчати на 1,5-2% щомісяця, що сумарно дасть понад 20% річного зро...
В Україні минулого року розпочалася програма "Національний кешбек". В межах програми громадяни можуть одержати фінансову компенсацію у розмірі 10% від вартості придбаних товарів українського виробництва. Але бувають випадки, коли кешбек не нараховують....