20 вересня 2019 року, під час відкриття виставки «Суднобудування-2019», відбулося урочисте введення в експлуатацію судна NIBULON MAX, передають Патріоти України з посиланням на прес-службу українського підприємства.
Нагадаємо, судна NIBULON MAX проекту П140, було спущене на суднобудівному заводі «Нібулон» 18 травня 2019 року. Воно призначене для перевезення збіжжя та перевантаження його на відкритому рейді за допомогою власних кранів. Судно здатне перевантажувати до 18 тис. т. збіжжя на добу при висоті хвилі до 3-х метрів й спроектовано ПКБ «Асаба Дизайн Центр».
Варто додати, що це найдовше кранове судно класу «річка-море» за останні 25 років незалежності України з водотоннажністю майже 14 тис. тонн та довжиною 140 метрів (для порівняння – крейсер «Україна» має водотоннажність близько 9,6 тис. тонн та довжину 186 метрів – ред.).
Відзначимо, що будівництво судна почалося в травні минулого року. Тобто 140 метрового велетня з «нуля» було побудовано й введено в експлуатацію лише за півтора року. А отже в Україні ще й досі залишилася значна кількість висококваліфікованих фахівців-суднобудівельників та промислові потужності здатні спускати на воду навіть великі кораблі.Загальні характеристики судна NIBULON MAX проекту П140:
Для виконання вантажних операцій судно обладнано грейферними кранами Liebherr CBG360, компанії Liebherr-MCCTEC Rostock GmbH, Німеччина. Загальні характеристики кранів типу CBG360:
Українська держава витратила майже 5 млн грн із бюджету на експертизи у справах, пов'язаних із виготовленням і поширенням порнографії під час повномасштабної війни країни-агресора Росії проти України, інформують Патріоти України. За даними видання, із ...
Ринок електромобілів в Україні за останні роки стрімко зріс, чому сприяли істотні пільги на ввезення цих транспортних засобів. Дія цих пільг закінчується у 2025 році й влада не має наміру їх продовжувати. Які пільги для електрокарів діють в Україні, чо...