20 вересня 2019 року, під час відкриття виставки «Суднобудування-2019», відбулося урочисте введення в експлуатацію судна NIBULON MAX, передають Патріоти України з посиланням на прес-службу українського підприємства.
Нагадаємо, судна NIBULON MAX проекту П140, було спущене на суднобудівному заводі «Нібулон» 18 травня 2019 року. Воно призначене для перевезення збіжжя та перевантаження його на відкритому рейді за допомогою власних кранів. Судно здатне перевантажувати до 18 тис. т. збіжжя на добу при висоті хвилі до 3-х метрів й спроектовано ПКБ «Асаба Дизайн Центр».
Варто додати, що це найдовше кранове судно класу «річка-море» за останні 25 років незалежності України з водотоннажністю майже 14 тис. тонн та довжиною 140 метрів (для порівняння – крейсер «Україна» має водотоннажність близько 9,6 тис. тонн та довжину 186 метрів – ред.).
Відзначимо, що будівництво судна почалося в травні минулого року. Тобто 140 метрового велетня з «нуля» було побудовано й введено в експлуатацію лише за півтора року. А отже в Україні ще й досі залишилася значна кількість висококваліфікованих фахівців-суднобудівельників та промислові потужності здатні спускати на воду навіть великі кораблі.Загальні характеристики судна NIBULON MAX проекту П140:
Для виконання вантажних операцій судно обладнано грейферними кранами Liebherr CBG360, компанії Liebherr-MCCTEC Rostock GmbH, Німеччина. Загальні характеристики кранів типу CBG360:
Банки Китаю продовжують ускладнювати проведення платежів для клієнтів із Росії, боячись потрапити під дію вторинних санкцій. Цього разу було посилено перевірки транзакцій з Індії, ОАЕ та Гонконгу – у них намагаються виявити "російський слід". Про це по...
Підприємство найбільшого приватного експортера російського газу компанії "Новатек" у Білокам'янці Мурманської області, яке називали "заводом з виробництва LNG-заводів", ймовірно законсервоване, повідомляє Bloomberg із посиланням на супутникові дані, зі...