З архіву ПУ. Наймасштабніший проект за всю історію Туреччини: Закінчено техніко-економічне обґрунтування каналу "Стамбул", котрий стане альтернативою перевантаженого Босфору (мапа)

Туреччина прориє другу протоку з Чорного в Мармурове море. Кошторис проекту наразі оцінюється в $50 млрд. Довжина каналу - 45 кілометрів.

Туреччина визначилася з маршрутом наймасштабнішого проекту в сучасній історії країни - канал «Стамбул» (Kanal İstanbul) стане альтернативою перевантаженому протоці Босфор, повідомлють Патріоти України 22 грудня 2019 року.

Міністр транспорту та інфраструктури Туреччини Мехмет Джахіт Турхан сказав: "Ми визначили маршрут прокладки каналу «Стамбул». Як тільки завершимо проектні роботи і планування, почнемо будівництво ".

Також він зазначив, що техніко-економічне обґрунтування проекту було зроблено з урахуванням найдрібніших деталей і ті, хто працює над ним, шанобливо ставляться до критики з боку супротивників будівництва каналу.

Як повідомляють турецькі ЗМІ, канал «Стамбул» - наймасштабніший і амбітний проект в історії сучасної Туреччини, який повинен з'єднати Мармурове і Чорне моря. Протяжність штучного каналу - 45 км. Вартість проекту за попередніми підрахунками складе $50 млрд.

Очікується, що його пропускна спроможність складе 160 суден щодня. На каналі планується побудувати 10 мостів.

Після переговорів на Алясці обвалилися акції провідних російських компаній

субота, 16 серпень 2025, 22:15

Після безрезультатної для війни в Україні зустрічі президента США Дональда Трампа і нелегітимного президента країни-агресора Росії Володимира Путіна, яка відбулася на американській Алясці, різко здешевшала вартість акцій провідних російських компаній. ...

Економіка Китаю, що й без того в охолоджується, ще більше потерпає через торгівельну війну з США, – ЗМІ

субота, 16 серпень 2025, 18:22

Два головні економічні показники Китаю різко сповільнилися в липні. Внутрішні проблеми й тиск з боку торгівлі посилили побоювання з приводу ситуації в другій за величиною економіці світу, передають Патріоти України з посиланням на Financial Times. . В...