З 1 липня прожитковий мінімум на одну людину зросте на 91 грн - до 2118 грн, передають Патріоти України.
Через це зростуть інші соціальні виплати українцям. Так для працездатних осіб прожитковий мінімум становитиме 2197 грн. Раніше був 2102 грн. Для осіб, які втратили працездатність, - 1712 грн. Виплати зростуть з 1638 грн.
Зміняться соцвиплати для дітей. Одиноким батькам на дітей до 6 років платитимуть 1859 грн, а не 1779 грн, як було раніше. На дітей від 6 років до 18 років виплати зростуть з 2218 грн до 2318 грн.
Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, також зросте. 4647,5 грн отримуватимуть на дітей віком до 6 років. На дітей до 18 років платитимуть 5795 грн. Для дітей з інвалідністю до 6 років виплати зростуть до 6226,5 грн, від 6 до 18 років - до 7763 грн.
Збільшення прожиткового мінімуму вплине на розмір мінімальної пенсії. Вона зросте з 1638 грн до 1712 грн. Також зросте надбавка пенсіонерам-чоловікам, які мають понад 35 років страхового стажу та жінкам зі стажем понад 30 років. Надбавка становить 1% мінімальної пенсії за кожен додатковий рік. З 1 липня це 17,12 грн.
Тіньоова система транскордонних платежів A7, яку пов’язують із Кремлем, провела щонайменше $6,9 млрд через великі міжнародні банки, використовуючи компанії-прокладки та підроблені документи. Частина операцій могла стосуватися товарів військового призна...
Type One Energy реалізовує у долині Теннессі будівництво двох об’єктів, один з яких згодом має стати першою у світі комерційною термоядерною електростанцією. Зазначається, що проєкт під назвою “Infinity” включає інженерний прототип стеларатора “Infinit...