
З 1 липня 2026 року в Європейському Союзі зміняться митні правила щодо міжнародних відправлень. Усі комерційні посилки, як цінні, так і приватні дорогі подарунки, обкладатимуться додатковим збором розміром у 3 євро. Цей платіж буде обов'язковим. Про це попередили у пресслужбі Укрпошти, передають Патріоти України.
Нового митного законодавста притримуватимуться абсолютно всі поштові та логістичні компанії, які доставляють посилки на європейський ринок. Нововведення поширюються на:
Також за посилки доведеться сплачувати ПДВ за умови, що оплата не здійснювалася через європейську систему IOSS. Також оплаті підлягають внутрішні митні збори країни призначення. З їхнім розміром кожна країна ЄС визначається окремо.
Їх нараховуватимуть за кожну окрему категорію товару, яка зазначатиметься окремим рядком у митній декларації. Зокрема, якщо в одній посилці будуть:
Щоб оптимізувати цей процес Укрпошта підключилася до глобальної ІТ-системи International Post Corporation (IPC) у Брюсселі. Завдяки цьому митні дані та підтвердження транзакцій передаватимуться до ЄС автоматично. Тож посилки не затримуватимуться надовго на кордоні.
Оскільки митниці та пошти деяких країн ЄС продовжують підлаштовувати свої бази, протягом одного-двох місяців діятиме перехідний період. У цей час залишатимуться чинними компромісні процедури: мито за посилку доведеться сплачувати безпосередньо отримувачу під час її вручення.
Водночас Укрпошта продовжує працювати у штатному режимі — відправлення прийматимуться стабільно і без змін.
В Україні у 2027 році може зрости розмір щомісячної доплати на догляд для окремих категорій пенсіонерів. Йдеться про людей віком від 80 років, які живуть самі, потребують постійного стороннього догляду та відповідають іншим визначеним законом умовам, п...
В Україні громади в межах пілотної програми можуть отримувати до 500 тис. грн на придбання будинку для проживання ВПО, нерухомість залишатиметься у власності громади, а переселенці користуватимуться нею без орендної плати, оплачуючи комунальні послуги....