
Якщо людині прийшла платіжка за комунальні послуги, сума в якій, на думку споживача, завищена, вона може звернутися в обленерго або в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Про це в ефірі телемарафону заявив міністр енергетики України Герман Галущенко, передають Патріоти України.
За його словами, в обленерго мають перевірити й перерахувати, якщо з'ясується, що суму нараховано неправильно. "Якщо споживач бачить і вважає, що несправедливо нарахована сума або не так розрахована, то, по-перше, він має звернутися до обленерго, щоб вони перевірили та перерахували", — сказав міністр.
Також Галущенко заявив, що можна звернутися до НКРЕКП, якщо споживач незадоволений рішенням обленерго або хоче звернутися зі скаргою. "Якщо він не задоволений і бачить, що немає контакту або розуміння, або ж він так вважає, то в нас є НКРЕКП, куди він має право звернутися зі скаргою", — сказав Галущенко. Глава Міненерго додав, що відповідна комісія має перевірити, чи справедливо було нараховано суму.
В Україні поступово вимоги до фінансового моніторингу посилюються, а дедалі більше українців стикаються з необхідністю пояснювати банкам, де вони взяли кошти і навіщо та кому їх переказують. Інколи блокування рахунку може відбуватись без провини клієнт...
Ситуація з газом в Україні не настільки критична, як можна було б очікувати після масованих атак РФ. Так вважає член наглядової ради НАК "Нафтогаз України" Наталія Бойко, передають Патріоти України. "У моєму розумінні по газу ситуація не така критична,...