Якщо людині прийшла платіжка за комунальні послуги, сума в якій, на думку споживача, завищена, вона може звернутися в обленерго або в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Про це в ефірі телемарафону заявив міністр енергетики України Герман Галущенко, передають Патріоти України.
За його словами, в обленерго мають перевірити й перерахувати, якщо з'ясується, що суму нараховано неправильно. "Якщо споживач бачить і вважає, що несправедливо нарахована сума або не так розрахована, то, по-перше, він має звернутися до обленерго, щоб вони перевірили та перерахували", — сказав міністр.
Також Галущенко заявив, що можна звернутися до НКРЕКП, якщо споживач незадоволений рішенням обленерго або хоче звернутися зі скаргою. "Якщо він не задоволений і бачить, що немає контакту або розуміння, або ж він так вважає, то в нас є НКРЕКП, куди він має право звернутися зі скаргою", — сказав Галущенко. Глава Міненерго додав, що відповідна комісія має перевірити, чи справедливо було нараховано суму.
Мобільний оператор "Київстар" оголосив про підвищення тарифів з 250 до 300 грн за 4 тижні, передають Патріоти України. У компанії нагадують, що влітку 2025 року ціни на електроенергію для бізнесу у вечірні пікові години, коли користувачі найбільше теле...
У проєкті держбюджету на 2026 рік, який уряд днями подав до Верховної Ради, запланована індексація пенсійних виплат, яка зазвичай відбувається щоберезня, передають Патріоти України. Втім, є категорія пенсіонерів, для яких планується збільшення додатков...