"Зерновий коридор": З морських портів України експортувано вже понад 1 мільйон тонн агропродукції

У рамках реалізації Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з українських портів вийшло 44 судна, які вивезли понад 1 млн тонн агропродукції до 15 країн світу. Про це повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів України.

Уранці 26 серпня ще 4 судна вийшли з порту Чорноморськ, якими було відправлено 133 тис. тонн пшениці, кукурудзи та олії до портів Судану, Індії, Єгипту та Туреччини.

"За тиждень роботи "зернового коридору" порти Великої Одеси прийняли 13 суден під завантаження 362 тис. тонн пшениці, кукурудзи, ріпаку, олії, сої та ячменю, які прямують до портів Іспанії, Ізраїлю, Німеччини та Туреччини. Водночас 13 суден з 294 тис. тонн пшениці, олії, сої, ріпаку та кукурудзи було відправлено до портів Лівії, Нідерландів, Ізраїлю, Індії, Єгипту, Туреччини, Німеччини та Судану", – йдеться в повідомленні.

Також Президент України у вечірньому зверненні зазначив, що вже є 70 заявок на прибуття нових суден на завантаження. Основна мета – вийти на обсяг у 3 млн тонн експорту по морю щомісяця. І це надзвичайно важливо для Африки, Азії і Європи.

Станом на 25 серпня в Україні вже намолотили 25,5 мільйона тонн зерна, зібраних на 59% засіяної площі – 6,6 мільйона гектарів. У рамках роботи "зернового коридору" експорт будь-яких інших товарів, крім продукції АПК, наразі не планується.

"Ситуація складна": Скільки триває ремонт підстанцій після атак - відповідь експерта

неділя, 21 грудень 2025, 17:56

Експертка з енергетики та генеральна менеджерка у сфері безпеки та стійкості DiXi Group Олена Лапенко пояснила, скільки часу необхідно для відновлення підстанцій після російських обстрілів. За її словами, наразі ремонт триває менш ніж місяць. Про це Ол...

Готуйтеся до удару! Ціни різко підуть вгору: Ось які овочі найбільше подорожчають взимку

неділя, 21 грудень 2025, 17:38

З настанням 2026 року в Україні можуть подорожчати овочі. Висхідний тренд пояснюється підвищеним попитом на продукти харчування, а також зростанням собівартості виробництва. Адже доводиться закладати в ціни витрати на логістику, енергоносії, зберігання...