В будь-якому супермаркеті можна зустріти відразу два варіанти продажу фруктів та овочів. Вони можуть знаходитись у ящиках, і покупець має право обирати для себе саме ті плоди, які забажає. Другий варіант – фрукти та овочі у сітках. У цьому випадку обирати доводиться лише поміж сітками, а не кожен плід окремо, передають Патріоти України.
Чому овочі та фрукти у супермаркетах продають у стрічці, пояснила користувачка TikTok з ніком scientificamerican. Тепер ви точно знатимете, у чому полягає різниця.
Мова йде про так звану "ілюзію конфетті". Вона безпосередньо впливає на те, як людина бачить колір. Ілюзія складається з зі смуг переднього плану багатьох кольорів і представляє кілька видимих кольорів. Тобто, коли людина бачить овочі чи фрукти у сітці, їй починає здаватись, що вони мають більше забарвлення, ніж ті, що продаються з ящиків. Таким чином, мозок починає вважати, що продукти у сітці мають більш високу якість та є стиглими.
Крім цього, колір сітки також відіграє важливу роль. Він відбивається від шкірки фруктів та овочів,створюючи ту саму "ілюзію конфетті". Також плоди продаються у сітках для більшої зручності. Адже покупцю не доводиться обирати кожен фрукт чи овоч окремо. Проте, тоді зникає можливість обрати саме ті плоди, що прийшлися йому до душі.
Водії по всьому СРСР з однаковим почуттям промовляли лише одне слово – "іномарка". Продукція вітчизняного автопрому залишала бажати кращого, тому чи не кожен автолюбитель мріяв, щоби в його гаража з’явилось імпортне авто, передають Патріоти України. Пр...
Музика, яка змушує шкіру вкриватися “мурашками”, виявилась не просто приємною — вона змінює хімію мозку, активуючи опіоїдну систему, яка відповідає за знеболення, задоволення від їжі чи сексу. Результати дослідження вчені університету Турку (Фінляндія)...