Американські фахівці заявили, що регулярне вживання горіхів може підтримати здоров'я серця і істотно знизити ймовірність передчасної смерті від серцево-судинних захворювань, передають Патріоти України.
Горіхи знижують рівень ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) і тригліцеридів, які сприяють утворенню бляшок холестеринів в артеріях.
Автори дослідження підкреслили, що до їжі можна вживати будь-які горіхи, оскільки майже всі їх види містять ненасичені жири, омега-3 жирні кислоти, клітковину, вітамін Е, рослинні стероли і L-аргінін.
За словами вчених, 80% передчасних інсультів і інфарктів можна запобігти, якщо уважніше ставиться до свого здоров'я і вживати в раціон харчування корисні для серця продукти.
Красиве та доглянуте волосся залежить не лише від вартості шампуню, а й від правильної техніки догляду. Багато людей щодня припускаються помилок, які роблять пасма ламкими та тьмяними, передають Патріоти України. Перша помилка — миття волосся занадто г...
Чимало користувачів залишають Wi-Fi на смартфоні ввімкненим цілодобово, навіть коли не користуються пристроєм. Однак уночі постійне підключення може мати кілька небажаних наслідків. Про це пише Новини.LIVE, передають Патріоти України. Якщо ви перебуває...