А ви це знали? Як шоколад знижує ризик серцевих захворювань

середа, 3 липень 2024, 9:57

Згідно з новими дослідженнями шоколад може позитивно впливати на здоровя вашої серцево-судинної системи. Він не тільки впливає на наш настрій та покращує стан шкіри, а й виявився корисним для серця, вважають лікарі, передають Патріоти України.

Але мова не йде про молочний шоколад з карамеллю. А от невелика порція темного шоколаду у вашому раціоні може стати частиною корисного харчування, пише Eat This Not That.

Дослідження про вплив екстракту какао на зменшення смертності від серцевого захворювання Останнє дослідження, що з'явилося в The American Journal of Clinical Nutrition, вказує на те, що екстракт какао може значно знизити ризик серцевих захворювань серед людей старше 60 років.

У дослідження брали участь понад 20 тисяч учасників протягом кількох років. Стало відомо, що ті, хто приймав екстракт какао мали на 27% менше ймовірність померти від серцево-судинних захворювань.

Ефективність какао-бобів

Флавоноїди, які містяться в какао, відомі своїми антиоксидантними властивостями і можуть покращувати здоров'я серця та знижувати артеріальний тиск. Вони також показали потенціал у захисті когнітивних функцій у певному віці. Але слід зазначити, що флавоноїди також містяться в інших продуктах, таких як ягоди, чай та виноград, які є важливою частиною збалансованої дієти.

Щоб розуміти повний механізм впливу флавоноїдів на серцево-судинну систему, потрібні подальші дослідження. Однак на основі вже відомих переваг чорного шоколаду для здоров'я, його споживання з пізнанням справи може стати цінним внеском у вашу щоденну дієту.

Це може здивувати! Ветеринар назвав "найагресивнішу" породу котів

п’ятниця, 14 серпень 2026, 20:50

Ветеринар попередив усіх потенційних власників котів, що він бачив, як один конкретний тип котів стає "маніакальним" у віці двох років, передають Патріоти України. Так, у своєму TikTok Амір Анварі визнав, що існує поширена думка, що "помаранчеві" коти ...

Забудьте про хлібницю! Помилка, через яку хліб вкривається пліснявою вже на другий день

п’ятниця, 14 серпень 2026, 18:40

Купили свіжий ароматний хліб з хрусткою скоринкою, а вже через 48 годин виявили на ньому зелені плями плісняви? Це знайомо кожному. Більшість людей зберігає хліб у традиційних дерев'яних чи пластикових хлібницях або у звичайних поліетиленових пакетах, ...