
Вживання кави неодноразово пов'язували з поліпшенням здоров'я серця і продовженням життя. Але користь від вживання кави може залежати від того, коли ви її п'єте. Як пише CNN, згідно з новим дослідженням, опублікованим в European Heart Journal, люди, які п'ють каву вранці, отримують переваги для здоров'я, яких не спостерігається у тих, хто п'є її пізніше протягом дня, передають Патріоти України.
Аналіз показав, що любителі ранкової кави на 16% рідше помирали від будь-яких причин і на 31% рідше - від серцево-судинних захворювань, порівняно з тими, хто не вживав каву. При цьому в тих, хто був схильний пити каву протягом усього дня, переваги для здоров'я серця не зберігалися і ризик смертності не знижувався.
Ці результати зберігалися навіть після того, як автори враховували такі фактори, як тривалість сну, вік, расу, етнічну приналежність, стать, дохід сім'ї, освіту, рівень фізичної активності, оцінку раціону, а також стан здоров'я, такий як діабет, гіпертонія і високий рівень холестерину.
Згідно з результатами дослідження, ризик смерті у любителів ранкової кави був нижчим незалежно від того, пили вони каву помірно, по дві-три чашки на день, або ж вживали більше. При цьому користь для здоров'я була меншою у тих, хто випивав лише одну чашку вранці.
Хоча коти проявляють ніжність інакше, ніж люди, розуміння їхньої поведінки та мови тіла підказує, що вони насправді думають про обійми та поцілунки, передають Патріоти України. Багато власників котів відчувають бажання цілувати і обіймати своїх улюблен...
Дослідження, проведене вченими з Великобританії та Німеччини, показало, що основним фактором уповільнення старіння та підвищення тривалості життя може бути підтримання нормального рівня заліза у крові. Стаття на тему з'явилася у виданні Nature Communic...