А ви це знали? Може спричинити ниркову недостатність: Скільки чашок кави можна пити на день без наслідків для здоров'я

У ході останніх досліджень вчені дійшли невтішного висновку - виявляється вживання кави може призвести до ниркової недостатності. Стало відомо, скільки чашок кави на день безпечно пити людині, передають Патріоти України.

Вчені з Торонто та італійського Університету Падуї в ході останнього дослідження, в якому взяли участь 1180 жінок та чоловіків віком від 18 до 45 років, з'ясували, що є зв'язок із вживанням кави щодня та нирковою недостатністю.

Вони визначили, що більший ризик отримати дисфункцію нирок через вживання кави у людей, які мають ген CYPIA2. Звичайно ж, доведеться провести індивідуальний тест, щоб дізнатися про генетичні особливості гена CYPIA2. Якщо він у вас є, то дозу кофеїну варто зменшити до 200 мг на день – тобто дві чашки еспресо.

Здоровій людині можна випивати до 400 мг кофеїну, а вагітним і жінкам, що годують, - до 300 мг. Потрібно також пам'ятати, що є продукти, які знижують метаболізм кофеїну, наприклад, грейпфрутовий сік, або ж підвищують його – цвітна, брюссельська капуста та броколі

Все просто! Як почистити витяжку за лічені хвилини без хімії - японський метод

неділя, 16 серпень 2026, 14:36

Витяжка швидко покривається шаром жиру, особливо під час частого та інтенсивного приготування їжі. З часом залишки тверднуть і їх стає набагато важче видалити, тому простого протирання поверхні зазвичай недостатньо, передають Патріоти України. Однак іс...

Час забути! Ці звички з СРСР непомітно тримають вас у бідності

неділя, 16 серпень 2026, 14:10

СРСР давно залишився в минулому, однак окремі моделі поведінки, сформовані в ті часи, продовжують передаватися з покоління в покоління. Часто ми навіть не замислюємося, чому поводимося певним чином — просто робимо так, як звикли з дитинства, передають ...