У Google поступово впроваджують нову технологію для таргетованої реклами у своєму браузері Chrome. Тепер, якщо побачите цікаву для вас рекламу на сторонніх ресурсах, не дивуйтеся, передають Патріоти України.
По суті, це заміна файлів "cookie", пишуть ЗМІ. Однак замість того, щоб запитувати дані про користувачів один у одного, сторонні сайти тепер можуть безпосередньо звернутися до Google, а компанія надішле їм "профіль переваг користувача".
Це нововведення почало поширювати з релізом Chrome 115 ще в липні, і до вересня воно з'явилося вже у багатьох користувачів. Якщо ви пропустили оповіщення про нову політику, то, нова опція, скоріш за все, залишиться увімкненою.
Якщо ви не хочете, щоб Google відправляла вашу історію браузера третім особам, таргетовану рекламу за темами можна відключити. Для цього:
А якщо вам подобається ідея таргетованої реклами, але ви не бажаєте бачити рекламні пропозиції з певних тем, ви можете або відключити їх, або додати в розділ "Заблоковані".
Раніше УНІАН розповідав, як за допомогою двох налаштувань змусити Chrome працювати швидше: ці "фішки" додали в браузер відносно недавно, тому багато хто про них напевно не знає. З ними ви радикально поліпшите роботу свого браузера.
А якщо ви пропустили, нещодавно Opera оновила свій класичний браузер, впровадивши туди чат-бот ChatGPT і "розумні" вкладки. Його творці кажуть, що саме так повинен виглядати браузер сьогодення.
Чому краще не спішити поперед сусідів у цій справі та чому доцільніше орати город пізніше, ніж раніше, передають Патріоти України. Ось які аргументи наводить Анатолій Ярошенко. 1. Холодний ґрунт набагато щільніший і навантаження на техніку набагато біл...
З огляду на те, що справжнє весняне тепло та сонячна погода все ж повернулися, ми все частіше помічаємо і надокучливих комах, які прийшли разом з ними, – мух, передають Патріоти України. Але є хитрий трюк, щоб не дати мухам залітати у ваш дім, який нас...