Бережіться! Лікарі назвали найбільш небезпечний для мозку напій

четвер, 9 квітень 2026, 6:12

Пиво збільшує ризик найважчого інсульту на 73%. Такого висновку дійшли вчені з Канади, передають Патріоти України.

Канадські дослідники встановили, що захоплення пивом підвищує на 73% ризик геморагічного інсульту. Гострі порушення мозкового кровообігу поділяються на два типи. Перший – це ішемічний інсульт, який провокується тромбами у кровоносних судинах мозку.

У перші кілька годин після появи симптомів людини можна врятувати, якщо витягти цей тромб і відновити кровотік. У такому разі наслідки інсульту будуть мінімальними. Геморагічний інсульт – це розрив кровоносної судини у мозку, а ліквідувати крововилив набагато складніше.

Останні новини: Лікар рекомендує 7 кращих продуктів для сніданку, щоб зменшити біль при артриті

Саме після геморагічних інсультів люди стикаються з тяжкою та перманентною інвалідністю у вигляді паралічів, порушень інтелекту тощо. Геморагічний інсульт найчастіше призводить до смерті. І ось тепер встановлено, що пиво набагато підвищує ймовірність і цього різновиду інсульту. Для цього достатньо на місяць вживати лише 5 порцій цього алкогольного напою.

При цьому ризик ішемічного інсульту за такого збільшення пивом підвищувався на 21%. А ось вино, як показало дослідження, на здоров’я головного мозку не впливало, але це не робить його безпечним алкогольним напоєм.

Секрет ідеальної кави: Навіщо додавати дрібку солі у мелені зерна

четвер, 13 серпень 2026, 16:47

Більшість людей звикли додавати в каву цукор, щоб пом'якшити гіркоту, проте цей спосіб лише перебиває натуральний смак напою та додає зайвих калорій, передають Патріоти України. Звичайна дрібка кухонної солі, додана до меленої кави перед заварюванням, ...

Зроблено перевірку: Наскільки швидше смартфон заряджається у режимі польоту

четвер, 13 серпень 2026, 16:30

Порада вмикати авіарежим під час заряджання смартфона давно поширюється в соцмережах. Вважається, що це дає змогу пристрою швидше набрати заряд, оскільки він менше витрачає енергію на фонову роботу, передають Патріоти України. Журналісти вирішили перев...