
Споживання продуктів із високим ступенем обробки потенційно шкідливе для здоров'я мозку. Про результати нового дослідження пише Medscape.
Дослідження показало, що дієта з високим вмістом продуктів з високим ступенем переробки (ПВСП) може підвищити ризик зниження когнітивних здібностей та інсульту, тоді як дієта, багата необробленими або мінімально обробленими продуктами, може допомогти знизити ці ризики.
Продукти з підвищеним вмістом цукру, жиру і солі характеризуються низьким вмістом білка і клітковини, і це важливо, оскільки вони необхідні нашому організму. Наприклад, безалкогольні напої, чіпси та підсолоджені крупи. На відміну від них, до необроблених продуктів належать свіже м'ясо та овочі.
Попередні дослідження пов'язували високе споживання ПВСП з різними проблемами зі здоров'ям. Результати показали, що збільшення споживання ПВСП на 10% корелює з підвищенням ризику когнітивних порушень на 16% і ризику інсульту на 8%. Навпаки, більш високе споживання необроблених продуктів було пов'язане з 12% зниженням ризику когнітивних порушень і 9% зниженням ризику інсульту. Ці асоціації зберігалися незалежно від дотримання інших здорових дієт, таких як середземноморська або дієта DASH.
Нерозчинна та розчинна клітковина працюють разом, допомагаючи контролювати рівень холестерину, забезпечуючи безперебійну роботу травної системи та даючи інші оздоровчі ефекти, передають Патріоти України. Клітковина є однією з тих поживних речовин, яких...
Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції легень, пере...