
Вчені з Університету Південної Австралії проаналізували дані 347 077 пацієнтів у віці від 37 до 73 років. Серед них були і люди з специфічним геном CYP1А2, завдяки якому кофеїн в організмі метаболізується швидше. Дослідження показало, що вживання шести і більше чашок кави в день підвищує ризик інфаркту на 22% в порівнянні з більш помірним прийомом - до двох чашок. При цьому люди з вищеописаним геном ризикують точно так же, і їм не варто зловживати кавою, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
З дитинства нам вселяли думку про те, що гарячий суп — це запорука здорового шлунка та гарного травлення. Проте сучасні гастроентерологи застерігають: далеко не всі перші страви однаково корисні, а деякі традиційні рецепти можуть завдати серйозного уда...
Забобони та народні прикмети супроводжують традицію дарування подарунків протягом багатьох століть. Деякі речі вважаються «енергетично небезпечними», передають Патріоти України. На першому місці — годинники. Вважається, що такий подарунок відраховує ча...