
Чи може улюблений ранковий напій не лише бадьорити, а й допомагати боротися із запаленням в організмі? Дослідження вчених із Копенгагенського університету дає обнадійливу відповідь: поєднання кави з молоком може мати потужний протизапальний ефект, передають Патріоти України
У чому суть?
Поліфеноли — це природні речовини з антиоксидантними властивостями, що містяться, зокрема, в каві. У новому дослідженні вчені з’ясували: коли ці речовини взаємодіють із білками молока, їхня здатність боротися із запаленням подвоюється.
У лабораторному експерименті клітини з викликаним запаленням обробляли або лише поліфенолами, або поліфенолами з молочним білком. Друга комбінація виявилася вдвічі ефективнішою у зниженні запалення.
За словами професорки Маріанни Лунд, це підтверджує, що подібна реакція може відбуватись і в кавових напоях з молоком. А отже, така звичка може мати позитивний вплив на імунну систему.
е тільки кава: Подібний ефект можливий також у стравах, де поєднуються овочі (джерело поліфенолів) і білки — наприклад, йогурти, смузі або м’ясо з овочами.
Важливо: це лише попередні результати на клітинному рівні, і вчені планують подальші дослідження — спочатку на тваринах, а згодом і на людях.
Під час схуднення важливо стежити не лише за їжею, а й за напоями, які ви вживаєте щодня. Деякі з них можуть містити чимало цукру, жирів і прихованих калорій, хоча на перший погляд здаються цілком безпечними, передають Патріоти України. Рідкі калорії т...
Більшість із нас вважає вечірній відпочинок перед екраном смартфона чи телевізора найкращим способом зняти напругу після важкого робочого дня. Ми гортаємо стрічку новин, дивимося серіали чи спілкуємося в месенджерах, навіть не підозрюючи, яку ціну за ц...