
Якщо ти п’єш багато кави протягом дня, варто перевірити свій рівень холестерину - кофеїн може його підвищувати. На це також впливає спосіб приготування кави та стать людини. Жінкам краще уникати певних видів напою, передають Патріоти України.
Норвезькі вчені з Арктичного університету Норвегії провели дослідження за участю 21 083 людей віком від 40 років (середній вік — 56 років). Вони збирали дані про:
Результати виявились доволі несподіваними. Хоча кава має багато корисних властивостей, вона може підвищувати рівень холестерину — це залежить від того, як її готують і від статі людини.
Важливо регулярно здавати аналіз крові, щоб контролювати рівень холестерину.
Попри можливий негативний вплив на холестерин, кава містить антиоксиданти, покращує кровообіг і знижує ризик серцевих захворювань, хвороби Паркінсона, Альцгеймера та діабету 2 типу.
Рекомендована доза — від 2 до 5 чашок на день, залежно від індивідуальної реакції організму.
Американські кардіологи назвали два симптоми, що з'являються на обличчі у гіпертоніків, що попереджають про небезпечне захворювання. Медики з кардіологічної асоціації пояснили, що є категорія людей, які не відчувають підвищеного артеріального тиску. Во...
Домашні коти можуть позитивно впливати не лише на настрій своїх господарів, а й на їхнє здоров'я. Дослідження, на які посилаються фахівці, свідчать, що власники котів мають на 33% нижчий ризик смерті від серцево-судинних захворювань порівняно з людьми,...