Хоча червоне м’ясо зазвичай асоціюється з підвищеним ризиком раку кишківника та серцевих хвороб, нове іспанське дослідження показало несподіваний результат: курятина може завдавати ще більшої шкоди здоров’ю кишечника, передають Патріоти України.
Упродовж 8 тижнів учені спостерігали за впливом курячої та яловичої дієти на кишкову мікрофлору 16 здорових людей віком від 18 до 22 років. Обидві дієти змінили мікробіом, однак куряча знизила бактеріальне різноманіття і багатство, а це сигнал до ослаблення імунітету й збільшення ризику захворювань. Після вживання курятини в учасників зросла кількість шкідливих бактерій, пов’язаних із розвитком раку кишечника.
Учасники, які споживали піренейську яловичину (багату на калій, цинк і вітамін B), мали підвищення рівня корисної бактерії Blautia — вона захищає слизову оболонку кишківника й зменшує запалення. Дослідження показало, що яловичина сприяла виробленню амінокислот, важливих для роботи імунної системи й здоров’я кишечника.
Італійські вчені встановили: вживання понад 300 г курятини на тиждень може подвоїти ризик смерті від 11 видів раку шлунково-кишкового тракту. Можлива причина — високі температури приготування або комбікорм, яким годують птицю.
Хоча НHS визнає, що м’ясо — важливе джерело білка, вітаміну B12 і мікроелементів, радить обмежити споживання червоного м’яса до 70 г на день. Та нові дані вказують: не кожна курка краща за яловичину.
Висновок: навіть "здорове" м'ясо може мати несподіваний вплив на організм, особливо — на мікробіом кишечника. Варто обирати якісне м’ясо та дотримуватись різноманітного раціону.
Науковці отримали нові докази того, що механізм довготривалого збереження спогадів може бути значно складнішим, ніж вважалося раніше. Експеримент на мишах показав: тварини могли зберігати набуту інформацію навіть після того, як у їхньому гіпокампі прот...
Витяжка швидко покривається шаром жиру, особливо під час частого та інтенсивного приготування їжі. З часом залишки тверднуть і їх стає набагато важче видалити, тому простого протирання поверхні зазвичай недостатньо, передають Патріоти України. Однак іс...