Діабетикам і гіпертонікам на замітку: Медики назвали продукт, який знизить цукор у крові

Дослідники встановили, що каротиноїд астаксантин здатний прискорити метаболізм глюкози і знизити рівень цукру в крові. Вони пояснили, що до антиоксидантів, які виводять з організму небезпечні вільні радикали, відносяться в тому числі каротиноїди. Саме вони надають овочам і фруктам яскравий помаранчевий колір, передають Патріоти України.

Серед них особливий потенціал продемонстрував антиоксидант астаксантин, який міститься у великій кількості в червоній рибі і в інших морепродуктах. Дослідження виявило, що у діабетиків, які отримували астаксантин, спостерігалося зменшення маси жиру в організмі. Також у добровольців був низький систолічний тиск. Медики додали, що астаксантин також ефективний при високому кров'яному тиску і підвищеному холестерині.

Вчені виявили овоч, який знижує ймовірність розвитку раку

вівторок, 9 червень 2026, 17:10

Вченим вдалося виявити цілющі властивості у популярної до їжі добавки. Йдеться про хрін, який дуже часто додають у різні страви. Саме в цьому овочі є безліч рослинних сполук, які знижують ризик утворення злоякісних пухлин, передають Патріоти України. В...

Це здивує! Вчені виявили корисний мед для діабетиків

вівторок, 9 червень 2026, 16:10

Вчені з Квінслендського університету провели дослідження, за результатами якого довели, що мед безжалісних меліпонів, бджіл з триби Meliponini сімейства Apidae, корисний при діабеті і безпечний для здоров'я зубів. За словами авторів наукової роботи, те...